Redhunter
Legacy Member
darkskater14 zei:Als tuner heb ik een BOSS TU-80. Ik heb het gisteren nog getuned, of te wel doe ik het gewoon verkeerd =/
Kijk in je filmpje van je fretboard nog eens hoe je die snaar naar beneden duwt(op 0:03 zie je zeer duidelijk hoe de snaar doorbuigt). Dat verandert de toonhoogte en laat het geheel daarom niet goed klinken.
Als je je vinger mooi recht op de snaar zet en die naar boven/beneden duwt merk je dat verschil wel. Dat is een techniek die bending noemt.
Onthoud dat als je een moeilijk stuk tegenkomt en het lukt niet direct dit eerst zeer traag te proberen en daarna sneller en sneller te gaan tot je aan het juiste tempo zit. Dat is de beste techniek om moeilijke stukken te leren.
. Grafiet = glijmiddel voor uw snaren 




.