Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skyscraper zei:Ja zeker doen.
Heb vandaag in de vluchte is naar 't aanbod in keymusic staan kijken.. als leek kunt ge daar niet veel aan onderscheiden.
Skyscraper zei:Hm ja over 'n Big Muff hoorde ik ook al goede dingen, maar ge zegt net zelf dat 't niet echt is wat ik zoek? Damn.
Nuja, deze zomer zal 'k op mijn gemak wel 's een muziekwinkel binnenstappen.. zal 't makkelijkste zijn.
't verschil tussen overdrive & distortion kan ik ook niet altijd evengoed opmaken. Distortion is imo zeer schril & noisy, niet echt altijd goed duidelijk. Maar overdrive?
Recipe4hate zei:Waarom vraagt ge ni om er een paar uit te testen?
. Maar werd mij hier duidelijk gemaakt dati k eigenlijk een overdrive zoek, al lijkt die big muff ook wel wat mogelijkheden tot overdrive te hebben
.
Skyscraper zei:Waarom neemt ge de tijd om te antwoorden als ge mijn post niet volledig leest?
Hmm die Big Muff Pi klinkt wel vet, maar da's toch eerder distortion dan hé?
. Skyscraper zei:"Heb vandaag in de vluchte is naar 't aanbod in keymusic staan kijken."
In de vluchte = als ik haast had.
Kwam gewoon 'n bestelling ophalen & moest ergens naar toe, tijdens 't wachten gewoon ...
Maar bedankt voor de uitleg, die 'definitie' zoek ik toch wel. Dus kijk ik best verder.
Borsten zei:wel ik denk dat ik er ongeveer uit ben.
ik denk dat ik de volgende gitaar al zeker ga kopen:
Epiphone Les Paul Standard Mahogany LTD Candy Apple Red Metallic
Ronnie86 zei:@borsten.. toch al wel een flink bedragske eh... hebde btw een maximum budgetje?
Borsten zei:wel ik denk dat ik er ongeveer uit ben.
ik denk dat ik de volgende gitaar al zeker ga kopen:
Epiphone Les Paul Standard Mahogany LTD Candy Apple Red Metallic
mijn orignieel idee was voor de roland cube 20x20 te kopen, maar iemand in de buurt die ik ken verkoopt zijn line6 spider2 75watt.
hij vraagt 180€... hij zei ook dat deze 600€ nieuw was.
nu is de vraag, To buy or not to buy?^^
edit: hij is wel al een jaar of 4 oud ofzo.
Ik denk ook dat de resale value van de Vintage stukken lager gaat liggen.Sick` zei:Ik zou echter niet voor de Spider III gaan. Ook 75W is al redelijk luid, ooit een 80W Bandit geleend gehad en ik kreeg die amper op een oefen-en-irriteer-je-huis-en-appartement-genoten-niet volume.

