Plutus
Legacy Member
Alexi is zeker goed, maar ik wil niet met hem vergeleken wordenfreakykiller zei:Lekker gitaarke, en Alexi is echt wel goed![]()
ik ben Manu, en niemand anders! En zo zou elke gitarist moeten denken...Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alexi is zeker goed, maar ik wil niet met hem vergeleken wordenfreakykiller zei:Lekker gitaarke, en Alexi is echt wel goed![]()
ik ben Manu, en niemand anders! En zo zou elke gitarist moeten denken...Feit, maar dat heb je wel met een "signature" gitaarManuvdv zei:Alexi is zeker goed, maar ik wil niet met hem vergeleken wordenik ben Manu, en niemand anders! En zo zou elke gitarist moeten denken...
Blijft hoe dan ook een lekker ding!als ge fan zijt van disturbed (zoals ik) kunt ge the weapon pedaal van digitech kopen (signature van Dan Donegan)MaDe zei:Ik heb een paar vraagjes aan jullie!
Ik ben een beginnende gitaar speler (speel nu bijna 1 jaar). En heb een goedkope Marshall practice amp. En een mexicaanse Fender Strat.
Nu begin ik bijna aan een niveau te komen dat ik iets meer wil dan alleen de gain en contour/treble/bass/reverb knopjes van men versterker. En ik heb het gevoel dat ik niet de "sound" kan krijgen die ik wil. Ik speel voornamelijk rock/metal (Slipknot, Disturbed, Bullet For My Valentine, Rise Against, Metallica, SOAD, tot AC/DC en ga zo maar verder) maar soms geniet ik ervan om eens iets compleet anders te spelen. (J. Hendrix, blues, ...).
Ik heb echt al veel informatie opgezocht over pedalen/... maar ik geraak er niet wijzer uit.
Wat zouden jullie me aanraden? Ik ben student dus heb ook niet zoveel geld op overschot.
Maar 't is geen signaturede jerre zei:Feit, maar dat heb je wel met een "signature" gitaarBlijft hoe dan ook een lekker ding!
Alexi heeft nooit een eigen sig gehad bij Jackson. Bij ESP heeft hij wel zijn eigen lijn. Hij had (tot ze gestolen werd) gewoon een Jackson RR custom (de wildchild-custom) met welke de RR24 LTD zeer veel gelijkenissen heeft: http://www.metal-rules.com/concerts/ChildrenofBodom/laiho4.jpg
en voor de rest kan het me eigenlijk geen barst schelen wat men van mij denkt, uiteindelijk ben ik het die dit zeldzame stuk in handen heeft.AntiClock zei:very strange ... als ik een paar uren gitaar speel ... dan wordt mijn zicht troebel,
ik kan dees nog met moeite lezen, nog iemand die da voor heeft ?

AntiClock zei:nee tis strange, tis een combinatie van concentratie nen muziek ofzo , had dat vroeger ook toen ik draaide (nog dj geweest) na een paar uren.
Maar met gitaar is het nog intenser... uurtje spelen en ik kan ver niemer lezen wtf
AntiClock zei:nee tis strange, tis een combinatie van concentratie nen muziek ofzo , had dat vroeger ook toen ik draaide (nog dj geweest) na een paar uren.
Maar met gitaar is het nog intenser... uurtje spelen en ik kan ver niemer lezen wtf

Redhunter zei:En eum...
Wie is Alexi?
Alexi Laiho, hier in zijn beginperiode: http://www.metal-rules.com/concerts/ChildrenofBodom/laiho4.jpgRedhunter zei:Ook met je ogen dicht? (als je al kan spelen met je ogen dicht)
Misschien toch eens een dokter raadpelgen, wij zijn ook maar aan het gokken.
En eum...
Wie is Alexi?

Redhunter zei:Ook met je ogen dicht? (als je al kan spelen met je ogen dicht)
Misschien toch eens een dokter raadpelgen, wij zijn ook maar aan het gokken.
En eum...
Wie is Alexi?
(shredden, uw ding dus nie
) Zijn band maakt ook nog goeje muziek (instrumentaal gezien) behalve de latere albums maja shhtlol!freakykiller zei:Toch wel een van de snelste gitaarspeler(shredden, uw ding dus nie
)
FatFish zei:
I know, vandaar de quotesManuvdv zei:Maar 't is geen signatureAlexi heeft nooit een eigen sig gehad bij Jackson. Bij ESP heeft hij wel zijn eigen lijn. Hij had (tot ze gestolen werd) gewoon een Jackson RR custom (de wildchild-custom) met welke de RR24 LTD zeer veel gelijkenissen heeft: http://www.metal-rules.com/concerts/ChildrenofBodom/laiho4.jpg
Vandaar het hele fanboy-gedoe. Maar Alexi is niet de reden waarvoor ik de RR24 kocht, gelukkig maaren voor de rest kan het me eigenlijk geen barst schelen wat men van mij denkt, uiteindelijk ben ik het die dit zeldzame stuk in handen heeft.
Vannacht toch een halfuurtje op kunnen spelen en verdorie, wat een zalig ding. Mijn horizon naderde de perfectie, maar deze speelt minstens even vlot! Nooit gedacht dat ik dat nog zou voelen.
En Alexi is niet alleen snel hoor, ik vind hem in vergelijking met andere gitaristen met zo'n snelheid ook vrij melodieus.