Ronnie86
Legacy Member
ge weet wa ik bedoel ehSick` zei:Goed voor thuis?Ik kan mijne toch niet eens op 0,5 zetten
Maarja, de eene versterker zijn rating is de andere niet: mijn cube is zogezegd 30W maar gaat belange ni zo luid dan mijn Egnater die in principe slechts 15a20W is.
Maar hangt er ook vanaf wat je speelt en met welke amp, als je clean wil spelen ga je met mijn Egnater niet echt ver komen, geen idee hoe dat zit met amps die wel voor clean te spelen gemaakt zijn.

20w is te weining als alle klanken op rep gaan samenkomen
Ik kan mijne toch niet eens op 0,5 zetten
Maarja, de eene versterker zijn rating is de andere niet: mijn cube is zogezegd 30W maar gaat belange ni zo luid dan mijn Egnater die in principe slechts 15a20W is.
En zelf als ik door de zelfde speaker speel 
oh well
)