Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Recipe4hate zei:Dit is zo een dag dat je gewoon geen leuk geluid uit je versterker krijgtallé, hier toch niet...
Recipe4hate zei:Dit is zo een dag dat je gewoon geen leuk geluid uit je versterker krijgtallé, hier toch niet...
Of er net iets in te steken 

Sick` zei:Tijd om de oren nog eens uit te kuisen?Of er net iets in te steken
Na een paar pinten begint dat ook wel beter te klinken hoor
*edit*
Ik kan niet kezen tussen een Sweet Honey Overdrive on een Naked OD :doh:

langun zei:Ik heb geen ervaring met squiers of epiphone specials, maar Tom van de guitarshop is een zeer vriendelijke en behulpzame gast.
Je kan er ook wel wat koopjes doen, zowel mijn versterker als die van een vriend van mij komen van daar voor een SPOTPRIJS (prijzen waardoor duitse sites serieuze afzetters lijken).


Ik vraag me af of dervoor mijn volume knop dan wel 100% open stond of wie weet een vuiltje ofzo tussen zat, of zou mijn amp nu echt zolang nodig hebben om volledig op te warmen 
Sick` zei:of dervoor mijn volume knop dan wel 100% open stond

Redhunter zei:Speelt gij altijd met alles open?![]()
Ik ben zelf aan het overwegen van een 1M pot te steken 
Sick` zei:Alles? Ik heb enkel nog maar een 'volume' op mijn Ibanez, en die staat zo goed als altijd 100% open. Ik kan niet tegen de treble loss (ja, zelf zonder een tone pot!) als je de volume pot dicht begint te draaien.
Aangezien ik met 16,6k humbuckers speel door een amp met een nogal britse voicing kan ik elk sprietje treble wel gebruikenIk ben zelf aan het overwegen van een 1M pot te steken
![]()

Tenzij je een €300 teveel hebt zou ik bij draad blijvenRonnie86 zei:hey iemand die een goei setje weet voor acoustisch(geen nylon)
also.
ronnie need a new cable. iemand die iet robuust weet?
of zou ik gewoon draadloos gaan?![]()

de jerre zei:Planet Waves