freakykiller
Legacy Member
Manuvdv zei:Toch liever overal een beetje van kunnen, dan iemand zijn zonder interesses
Binnen tweetal uurtjes ook eens naar de fitness vertrekken, hopelijk ben ik nie zo lomp als u
@Redhunter: merci voor de PM, heb hem echter nog steeds niet goed gelezen, doe ik een dezer dagen wel eens. Ik vrees echter alsnog dat die muziekschool niet gaat lukken. Eens het nieuwe seizoen begint ga ik bv. al 5x/week sporten, ik zit vanaf volgend seizoen ook in het bestuur van de club, ... Ik vrees dat ik gewoon geen tijd meer ga hebben![]()
IK BEN NIE LOMP
!!!!Gewoon zwakke gewrichten





. De fret markers aan de zijkant zijn trouwens ook heel mooi tussen de nek en het fretboard ingewerkt, echt netjes!