Recipe4hate
Legacy Member
Justin Sandercoe gaat een guitar-lesson tour doen. Je kan nu reserveren voor lessen per uur (50€
Justin European Tour - June 2010

Justin European Tour - June 2010
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Manuvdv zei:Ouders verzetten zich tegen mijn aankoop van een nieuwe gitaar. En alles was al geregeldad: even laten bezinken, en dan zien wat ik doe.
ad:AntiClock zei:iemand ervaring met de "the sound factory" in gent
(of the guitar shop .. da's zelfde zeker ?)
Goeie winkel ? qua prijs en service ?
Ben op zoek naar beginners gitaartje ...Fender Squier of een Epiphone 'Special' is me al aangeraden .. nog tips ?
medic zei:Ouders ... ze zijn toch zo moeilijk op te voedenad:
Hier hetzelfde argument: "ge hebt er al 2, waarom nog meer kopen". Met mijn argumenten moet ik niet afkomen want die begrijpen ze toch niet, en houden ze bijgevolg ook geen rekening mee. Een andere verkopen kan/wil ik ook niet. De ene is mijn allereerste gitaar, die verkoop ik nooit. De andere is gewoon te goed en wil ik houden (mijn pa zegt trouwens ook dat ik ze niet mag verkopen, ik heb er te lang naar moeten zoeken). En 3 is niet eens te veel, ik kan ze alledrie nuttig gebruiken.Implar zei:De mijne vragen zich ook af waarom ik op zoek ben naar een 2e gitaar (ik vermoed toch dat het daarover gaat)....
what to do, what to do. Ik kan er ook gewoon niet naar luisteren, dat geld gaan afhalen en ze gaan kopen... Maar dan zit het er zeker tegen. Zo ben ik ook niet, ik hou wel degelijk rekening met hun mening.AntiClock zei:iemand ervaring met de "the sound factory" in gent
(of the guitar shop .. da's zelfde zeker ?)
Goeie winkel ? qua prijs en service ?
Ben op zoek naar beginners gitaartje ...Fender Squier of een Epiphone 'Special' is me al aangeraden .. nog tips ?
Manuvdv zei:Hier hetzelfde argument: "ge hebt er al 2, waarom nog meer kopen". Met mijn argumenten moet ik niet afkomen want die begrijpen ze toch niet, en houden ze bijgevolg ook geen rekening mee. Een andere verkopen kan/wil ik ook niet. De ene is mijn allereerste gitaar, die verkoop ik nooit. De andere is gewoon te goed en wil ik houden (mijn pa zegt trouwens ook dat ik ze niet mag verkopen, ik heb er te lang naar moeten zoeken). En 3 is niet eens te veel, ik kan ze alledrie nuttig gebruiken.
En het was nu net zo'n buitenkansje, daar er maar 75 van gemaakt zijn kom ik ze in perfecte staat nooit meer tegenwhat to do, what to do. Ik kan er ook gewoon niet naar luisteren, dat geld gaan afhalen en ze gaan kopen... Maar dan zit het er zeker tegen. Zo ben ik ook niet, ik hou wel degelijk rekening met hun mening.

K'zou toch eens goed benadrukken dat er maar 75 van zijnManuvdv zei:Hier hetzelfde argument: "ge hebt er al 2, waarom nog meer kopen". Met mijn argumenten moet ik niet afkomen want die begrijpen ze toch niet, en houden ze bijgevolg ook geen rekening mee. Een andere verkopen kan/wil ik ook niet. De ene is mijn allereerste gitaar, die verkoop ik nooit. De andere is gewoon te goed en wil ik houden (mijn pa zegt trouwens ook dat ik ze niet mag verkopen, ik heb er te lang naar moeten zoeken). En 3 is niet eens te veel, ik kan ze alledrie nuttig gebruiken.
En het was nu net zo'n buitenkansje, daar er maar 75 van gemaakt zijn kom ik ze in perfecte staat nooit meer tegenwhat to do, what to do. Ik kan er ook gewoon niet naar luisteren, dat geld gaan afhalen en ze gaan kopen... Maar dan zit het er zeker tegen. Zo ben ik ook niet, ik hou wel degelijk rekening met hun mening.

Manuvdv zei:Hier hetzelfde argument: "ge hebt er al 2, waarom nog meer kopen". Met mijn argumenten moet ik niet afkomen want die begrijpen ze toch niet, en houden ze bijgevolg ook geen rekening mee. Een andere verkopen kan/wil ik ook niet. De ene is mijn allereerste gitaar, die verkoop ik nooit. De andere is gewoon te goed en wil ik houden (mijn pa zegt trouwens ook dat ik ze niet mag verkopen, ik heb er te lang naar moeten zoeken). En 3 is niet eens te veel, ik kan ze alledrie nuttig gebruiken.
En het was nu net zo'n buitenkansje, daar er maar 75 van gemaakt zijn kom ik ze in perfecte staat nooit meer tegenwhat to do, what to do. Ik kan er ook gewoon niet naar luisteren, dat geld gaan afhalen en ze gaan kopen... Maar dan zit het er zeker tegen. Zo ben ik ook niet, ik hou wel degelijk rekening met hun mening.

AntiClock zei:iemand ervaring met de "the sound factory" in gent
(of the guitar shop .. da's zelfde zeker ?)
Goeie winkel ? qua prijs en service ?
Ben op zoek naar beginners gitaartje ...Fender Squier of een Epiphone 'Special' is me al aangeraden .. nog tips ?

Manuvdv zei:Hier hetzelfde argument: "ge hebt er al 2, waarom nog meer kopen". Met mijn argumenten moet ik niet afkomen want die begrijpen ze toch niet, en houden ze bijgevolg ook geen rekening mee.
Als ik had geluisterd woonde ik nu misschien in een villa!! 
Mwa, een paar duizend euro meer of minder gaat het verschil niet maken tussen een huisje of een villa zeSick` zei:Mehe, mijn ouders verklaarde mij geschift da ik der mee ging beginnen en eentje gekocht hadAls ik had geluisterd woonde ik nu misschien in een villa!!
![]()


Manuvdv zei:Mwa, een paar duizend euro meer of minder gaat het verschil niet maken tussen een huisje of een villa ze
Ik ga er nog eens over denken, maar als zij er tegen zijn ga ik het niet doen denk ik... Financieel maakt het me niet uit, duizend meer of minder, ik wil gewoon niet lijnrecht tegen hen ingaan. Het blijven mijn ouders
EDIT: Fuck this, vanavond nog eens met hen klappen. Ik móet ze hebben!
Manuvdv zei:Mwa, een paar duizend euro meer of minder gaat het verschil niet maken tussen een huisje of een villa ze
Ik ga er nog eens over denken, maar als zij er tegen zijn ga ik het niet doen denk ik... Financieel maakt het me niet uit, duizend meer of minder, ik wil gewoon niet lijnrecht tegen hen ingaan. Het blijven mijn ouders
EDIT: Fuck this, vanavond nog eens met hen klappen. Ik móet ze hebben!
