Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ronnie86 zei:@ sick : ik zocht er zo 1ntje in den tijd ma khem die dus nu al eh![]()

Skoran zei:Join the gang![]()
Manuvdv zei:Ik speel nu mijn vierde jaar, en nog nooit een plectrum zien verslijtenals ik ze niet verlies, doe ik daar eeuwen mee.
Burntfaceman zei:Ik vind om de 5 min plectrums terug in mijn kamer. Ik gebruik Dunlops van 1 mm, nog nooit zien aftakelen.

Defees zei:standaard in mijn (jas)zak : imbussleutels, trussrod sleutel, plectrum ^^


Sick` zei:Vanaf wanneer gooien jullie een plectrum weg? Meestal speel ik ze kwijt, maar sinds ik een pickholder gebruik ...Mijne heeft nu een botte punt en de zijden zijn zo afgeschuind dat zijden scherp zijn geworden, maar ik kan het ni over men hart krijgen hem weg te smijten :doh:
Btw, was hier niemand dat een LTD H-1000 met oude headstock zocht?
Gearspot • Toon onderwerp - Esp Ltd H-1000 EMG
ma wrs bedoel je mij niet. Die H-1000 is wel nice, die cockstock staat 'm nog goed. Maar een beetje opleggen en ik heb een tweede ESP Horizon, dan is mijn keuze ook snel gemaakt. SpijtigSick` zei:Vanaf wanneer gooien jullie een plectrum weg? Meestal speel ik ze kwijt, maar sinds ik een pickholder gebruik ...Mijne heeft nu een botte punt en de zijden zijn zo afgeschuind dat zijden scherp zijn geworden, maar ik kan het ni over men hart krijgen hem weg te smijten :doh:
Btw, was hier niemand dat een LTD H-1000 met oude headstock zocht?
Gearspot • Toon onderwerp - Esp Ltd H-1000 EMG

Manuvdv zei:Die H-1000 is wel nice, die cockstock staat 'm nog goed. Maar een beetje opleggen en ik heb een tweede ESP Horizon, dan is mijn keuze ook snel gemaakt. Spijtig![]()
Manuvdv zei:Die H-1000 is wel nice, die cockstock staat 'm nog goed. Maar een beetje opleggen en ik heb een tweede ESP Horizon, dan is mijn keuze ook snel gemaakt. Spijtig![]()


Sick` zei:Inderdaad; en ook al is het misschien een goede gitaar, maar ik zou persoonlijk alleen al moeite hebben om zoveel geld, aan een 2dehands gitaar dan nog wel, uit te geven waar bij wijze van spreken in koeie van letters op de headstock alleen al staat "2de keuze"; zoiets is vragen voor vooroordelen
Over vooroordelen gesproken, dit weekend vond een koper voor een pedaal mijn strat wel echt goed klinken en spelen (buiten dat de actie nog een tikkeltje te hoog stond voor hem). Later vermelde ik iets over mexicaanse strats en kreeg direct zoiets van "zwijg me er van, ook van die amerikaanse tegenwoordig waar ze allemaal van die mexicaanse rommel in steken". Kreeg persies toch een groen kleurtje toen ik vertelde dat mijn strat eigenlijk ook een mexicaanse was![]()

een horizon wil ik sowieso nog. Maar nu eerst een Ibanez s-prestige!!! woootEn waarom krijgt een Ibanez voorrang op de ESP Horizon? Klinkt als heiligschennis ma bon, ik sta open voor alle argumentenkrawler zei:haha in his face, sucker
zalig.
Ik ben altijd al weg geweest van espeen horizon wil ik sowieso nog. Maar nu eerst een Ibanez s-prestige!!! wooot

Manuvdv zei:En waarom krijgt een Ibanez voorrang op de ESP Horizon? Klinkt als heiligschennis ma bon, ik sta open voor alle argumenten![]()


Manuvdv zei:En waarom krijgt een Ibanez voorrang op de ESP Horizon? Klinkt als heiligschennis ma bon, ik sta open voor alle argumenten![]()


Manuvdv zei:Weet er toevallig iemand of ze bij Musicstore (op vraag) uw gitaar afstellen met de gevraagde snaren, als je je gitaar daar bestelt?