Sick`
Legacy Member
Ik gebruik Guitar Pro eigenlijk amper om zaken van het net te halen; en als ik dat al doe is het om te kijken hoe het in elkaar steekt, en of ik dat kan spelen, en te zoeken naar stukken die ik niet zomaar kan spelen, maar wel waar ik niet nog te veel moeilijkheden mee heb.
Grotendeels gebruik ik het om mijn eigen ideekes mee bij te houden, en vooral om oefeningen van een boek in te geven die ik dan eerst op een haalbaar tempo probeer mee te spelen en daarna de gitaar track mute en het op de beat probeer te spelen.
Als ik iets van het net download eindig ik toch meestal met iets dat niet klopt en ik in the end overal moet corrigeren, niet enkel om het te laten klinken, maar ook om het gewoonweg speelbaar te maken
Grotendeels gebruik ik het om mijn eigen ideekes mee bij te houden, en vooral om oefeningen van een boek in te geven die ik dan eerst op een haalbaar tempo probeer mee te spelen en daarna de gitaar track mute en het op de beat probeer te spelen.
Als ik iets van het net download eindig ik toch meestal met iets dat niet klopt en ik in the end overal moet corrigeren, niet enkel om het te laten klinken, maar ook om het gewoonweg speelbaar te maken


Maar idd, ik zelf ram die snaar er zo af denk ik 

en zo leer je nog wat bij!