Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freakykiller zei:Dus black metal is goed te doen ermeeOf hebde nog nen hoop pedalen ?
Maar zonder die pedalen klinkt hij ook al goed voor black metal mee te doen hoor. En uiteindelijk is zo een gt-6 toch een beetje overkill, aangezien ik nog niet een kwart van de functionaliteit ervan gebruik 
langun zei:Wat in principe nog niet zo erg is, dan moet je je versterker niet constant verhuizen![]()

Redhunter zei:Effecten op een versterker zijn altijd crap.
Voor een echt goeie sound heb je sowieso pedalen nodig.
(Zéker reverb)
IMHO
Maar in de genoemde prijsklasse weten we echter allemaal dat er inderdaad meestal de klak naar gesmeten word.
Meeste betaalbare pedalen hebben dan ook weer ofwel geen delay trails, ofwel een cost-improved buffer dat je geluid ook weeral naar de knoppen helpt.

Voor nog niet zo lang te spelen heb ik in feite overkill gear:
).
. En mijn huidige gitaren doen wat ze moeten doen, dus momenteel ben ik tevreden!Manuvdv zei:Ik amuseer(de) mij gewoon evenveel met het bekijken/vergelijken/aankopen van gear als met het spelen zelf, het is voor mij gewoon een hobby op zich.
ad:
Manuvdv zei:Baats let's face it, gij loopt achter(of wij zijn allemaal gearsluts)

Sick` zei:Theoretisch is dat zelf de grootste onzinMaar in de genoemde prijsklasse weten we echter allemaal dat er inderdaad meestal de klak naar gesmeten word.
Een echte spring reverb op een amp vind ik nog altijd beter klinken dan eender welke reverb pedaal in de betaalbare klasse (=goedkoper dan een reverb tank). Nuja, dat is misschien ook weer een kwestie van smaak, ik weet niet of iedereen voor een spring reverb staat te springen, maar elke andere reverb hoor ik liever niet dan wel
En digital delay... geen ervaring op versterkers mee, maar als je daar 3 knoppen voor hebt (time, mix, repeats) lijkt me het wel heel moeilijk om dat effect te laten falenMeeste betaalbare pedalen hebben dan ook weer ofwel geen delay trails, ofwel een cost-improved buffer dat je geluid ook weeral naar de knoppen helpt.
Maarja, inderdaad, op de meeste multi-fx units en versterker is het gewoon een rush om zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld/moeite te hebben; dus eindig je waarschijnlijk met een dom algoritme dat gewoonweg een handvol variable timing parameters aanvaard en op die manier instaat om zowel chorus, flanger, phaser, delay, en reverb geluiden te genereren![]()
)
).
)
