Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sir oinksalot zei:liever een degelijke amp (al ben ik zelf geen fan van een jcm900, 800ftw!) dan een crappy amp met crappy effecten!
sir oinksalot zei:liever een degelijke amp (al ben ik zelf geen fan van een jcm900, 800ftw!) dan een crappy amp met crappy effecten!
sir oinksalot zei:tja, zowat iedereen hier is het ermee eens dat die amp gewoon crap is en er betere alternatieven zijn voor dat geld (heck een spider 2 klinkt imo zelfs beter)
maar we kunnen je natuurlijk niet verplichten hem niet te kopen![]()
sir oinksalot zei:ok, ik zal stoppen met mijn mening op te dringen
al ga ik toch nog een klein advies geven
zoek een vs8080, gaat je minder kosten dan zo'n mg en IMO een super geluid!
en de foot switch is alleen voor de reverb (bij de MG is het tussen uw 2 channels)freakykiller zei:Hmmm, tot zover ik zie is het pretty much the same thing als de MG100DFX alleen 20 watt minder![]()
sir oinksalot zei:en het verschil in geluidskwaliteit

)een vs8080 heeft geen effecten behalve dan reverbfreakykiller zei:Hmmm maar dus de effecten zijn ongeveer hetzelfde ? (Wel jammer dat er geen headphone jack is, wat volgend jaar handig zou zijn)
Ik vraag me alleen af of het geluid echt zoveel scheelt in kwaliteit
(ik probeer gewoon kritisch te zijn)
sir oinksalot zei:een vs8080 heeft geen effecten behalve dan reverb
het verschil in klank is echt enorm, je mag dan wel zeggen dat dat subjectief is maar iemand die een mg boven zo'n vs verkiest is gewoon idioot
ik zou echt niet teveel fixeren op die effecten, is wel leuk in het begin maar die dingen ga je na verloop van tijd toch zo goed als niet gebruiken
het gebrek aan headphone jack is inderdaad een klein minpuntje aan die valvestate
Obi-Jan zei:Ik heb ook zo een vs8080, leuke versterker, dat is ie zeker ^^
Nuja, dat was mijn eerste versterker (kwestie van direct deftig te beginnen) dus ik kan niet vergelijken met andere versterkers
![]()
Of hebde nog nen hoop pedalen ?