Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Recipe4hate zei:Iemand ervaring met dit merk:
Hudson HLX Gothic Night Black
Is het zo "goed" als zij beweren of is het echte crap? Puur uit interesse, ik zou deze gitaar nooit in huis halen.



Ik zou eigenlijk eerder de handleiding van je amp eens lezen. In de spider III zitten namelijk al heel wat effecten ingebouwd.pc-ken zei:als anp ben ik op zoek naar een echte oude jcm of blues deluxe voor een normale prijs. dus dat is ook op komst.
maar nu zou ik graag eerst een multi effect hebben.
die anp komt er als men andere kamer vrij is.
welke multi effecten raad je me dan aan en welke raad je meaf?
grtz
wel al bedankt.
pc-ken zei:ik weet dat dit allemaal in men amp zit.
maat ik zou het graag nog uitgebreider hebben .
en met wah wah pedaal enzo.
en ook voor later live!
grtz
al bedankt

Nuance, we vinden niet dat je amp suckt. Spiders zijn zelfs vrij goed in wat ze doen. Het gaat alleen niet klikken tussen je amp en zo'n multi-effect.pc-ken zei:ik heb al door dat jullie vinddn dat men.amp suckt.
ok. binnenkort : als ik toevallig eentje tegenkom zal er wel een goede amp komen!
en voorlopig wil ik gewoon al een multi effect voor an men k#t amp. en voor op te nemen.
dus : welke vinden jullie nu de beste?
grtz
bedankt alvast

En de brug staat mooi parallel met de body (exact zoals in het boekje aangeduid
)
)

pc-ken zei:b en s?
