Redhunter
Legacy Member
freakykiller zei:Hoe spelen jullie een B majeur en mineur ?
Ik speel B
maar voor de Bm twijfel ik welke vorm te leren
http://z.about.com/d/guitar/1/0/B/C/chord_bminor5.gif
een goeje vorm ?
en wow :http://www.harmony-central.com/Guitar/chord-chart.pdf![]()
Pak degene die uzelf het beste ligt en mooiste klank heeft. (en natuurlijk geen ommekering is
)Ik speel B (of een ander doorgeschoven A-akkoord) steevast met wijsvinger en pink, alletwee in barré.
Bm is gwn barré met daarnaast Am akkoord.
(en waar slaat die 'wow' op?, de hoeveelheid?)
en amaj alle 2 in barré pf, mijn vingers zijn te knokkig. Eventjes barré geprobeerd en this op één plaats dat één snaarke nie hard genoeg geduwd wordt
(niet bij de B of Bm é, bij Fmin) Ohja oefenen 


