Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HighWire zei:To amp, or not to amp...
Ik speel nu door een Vox AC15CC1 en ben daar enorm tevreden van... Ma soms heb ik echt zin in iets anders, ma ik zou begot ni weten wat...
Grote droom van me zou een Mesa Boogie Roadking 2 zijn, ofc met bijpassende 4x12 cabinet, maar das eerder een droom dan iets anders(en niet bepaald geschikt voor slaapkamer gebruik
)
Orange tiny terror kan me zeker smaken, heb em al gehoord in de winkel en ben ervan verschoten, zo een klein ding
Meh, we zullen voorlopig maar met onze oogjes kopen, en later als de nood er is de portemonnee bovenhalen...
*gaat nog wat kwijlen over een full stack mesa boogie...*

Sick` zei:Iemand een idee wat dat zou kosten om een Orange PPC112 op een deftige manier een zwarte tolex te geven?Of een idee voor een deftig, niet te duur, en estethisch voor in de woonkamer verantwoord alternatief
Buiten een ENGL of MESA cab.
), is een FAD cabinet. Belgische makelij waar we zeer trots op mogen zijn.Carrion zei:ge moest u schame!! ne orange moet oranje blijve, nie zwart![]()
Enja, ergens past dat niet echt bij de "inrichting" dat donkerbruin, donkergrijs, gebroken wit en enkele aardekleuren zijn 
langun zei:Bestaan die niet gewoon?

Carrion zei:zwarte heads ben k al tegen gekomen, maar zwarte cabs heb k toch nog nooit gezienal kan 't wel zijn da ze bestaan, maja, dan moet 'm z'n oranje verkopen eerst, dus maakt 'm sowieso verlies erop
Maar aangezien ik ze int zwart niet direct kan vinden vroeg ik me af of iemand een idee had wat dat zou kosten 
langun zei:Een ander alternatief dat deftig en estethisch is ( het is ook niet TE duur voor wat het is, maar goedkoop is het ook niet), is een FAD cabinet. Belgische makelij waar we zeer trots op mogen zijn.

Sick` zei:Ook al veel goei dingen over gelezen, maar ze zien er redelijk ... euh .. klassiek uit![]()
En het gaat uiteindelijk over de sound!..."inrichting" dat donkerbruin, donkergrijs, gebroken wit en enkele aardekleuren zijn...
Sick` zei:Kheb er nog geen eh! Mah kzou wel willenMaar aangezien ik ze int zwart niet direct kan vinden vroeg ik me af of iemand een idee had wat dat zou kosten
![]()
Carrion zei:En net gegoogled, ze bestaan in 't zwart, ma k weet nie hoe betrouwbaar die winkel is en of ze naar belgië sturen
Orange 2x12 Cab in Black - PPC212
Das net ietske te groot voor in mijn bescheiden woonkamer 
't Was wel een enorm simpel dat ik eigelijk al na 15-20min mee kon spelen, maar je moet ergens beginnen hé 
Recipe4hate zei:Heb me eens een interessant weekschema opgesteld waar ik me aan ga proberen te houden. Is gebaseerd op het oefenschema van justinguitar. Zit beetje van alles op regelmatige basis is: opwarming, scales, fingergym, repertoire, transcribing, technique, theory,...
Heb bij deze ook mijn eerste liedje helemaal zelf op gehoor kunnen spelen't Was wel een enorm simpel dat ik eigelijk al na 15-20min mee kon spelen, maar je moet ergens beginnen hé
![]()
)Sick` zei:Ja, maar das 2x12, niet 1x12Das net ietske te groot voor in mijn bescheiden woonkamer
![]()

langun zei:Een ander alternatief dat deftig en estethisch is ,is een FAD cabinet. Belgische makelij waar we zeer trots op mogen zijn.
)