BongZrGooD
Legacy Member
WeCKeR zei:Wat is eigelijk een goei merk van snaren ?
kheb net fender snaren gekocht en de eerste 2 die dak er wil opsteken springen al over bij het nog maar aanspannen dervan ... is er iets mis met hoe dat ik ze erop zet ? of zijn het gewoon rommel snaren ? Ik gebruik deze manier:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91773&page=1&pp=10&highlight=snaren+vervangen
en bij stap 2 springen ze al...8€ weg gegooid
Sorry voor die €8... Maar blijf zo ver mogelijk weg van Fender snaren. Ze roesten heel snel en hun samenstelling is blijkbaar nog altijd bagger. Vroeger ook op die manier moeten achter komen, Fender snaren zijn niet goed.
Naar mijn mening is er nog altijd geen betere prijs/kwaliteit snaar dan d'Addario.
Welke snaren ik ooit ook gebruikt heb, altijd terug naar d' Addario gegaan, en ik heb er wat uitgetest.
Zo ook de laatste "Elixir" hype, snaren die 3 keer zoveel kosten en uiteindelijk niet beter zijn. Het enige verschil is dat ze veel langer nieuw blijven klinken, maar voor een gitaar vind ik dat persoonlijk een minpunt.
En die manier van snaren vervangen gebruik ik ook al een 15 jaartjes, vooral het oprekken van de snaren... Heel je gitaar aan die G-snaar laten hangen, humor... Doe het alleen niet met een Les Paul...
Even iets anders...
Zitten er mensen van hier op het offstage forum? En zit het daar vol met absolute gearsluts of ligt dat aan mij?
Ik bedoel... Iemand heeft daar een sig "Tone before skillz"...:ironic:
Kmoet daar wegblijven of da gaat daar heeeeel snel ambras geven...
Voor €15000 aan materiaal hebben, geen kloten kunnen spelen en klinken als shit... Tone before Skill...
Groetjes,
BongZ
8€ weg gegooid

enkel als ik een vraagje heb ofzo.
al blijft het een beetje duur voor me.