Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
Stond niets van Laney op de amp ... het kan zijn ... :)

edit : na het googlen prcies toch niet hoor.

TsD

Legacy Member
Hmm, ik ben aan het denken voor een Floor Pod te kopen, zijn er hier mensen die er eentje hebben staan? Zoja, tevreden van en mss wat samples?=)

Defees

Legacy Member
das gewoon ne pod met expressie pedaal... ik vermoed dat er wel meerdere zijn met pods gewoon... :)

BongZrGooD

Legacy Member
Hmmm... De laatste keer dat ik Franky sprak was hij ongelooflijk negatief als het op Channel Zero aankwam. Kvond het zelfs belachelijk hoe negatief hij erover deed. "Speel wa ge wilt, maar kom niet met Channel Zero brol aanzetten..."

Ze zullen al met serieus wat geld over de brug moeten komen denk ik...
En dan nog.

Groetjes,
BongZ

BongZrGooD

Legacy Member
Neen, nooit in Channel Zero gezeten...
Wel regelmatig mee opgetreden.

Groetjes,
BongZ

k!te

Legacy Member
Werkt den franky nu niet bij keymusic? zaterdag stond daar een london city amp..hersteld door: franky desmet- vandamme

de jerre

Legacy Member
dan is er idd wel iets mis met die snaren, ik gebruik die methode ook zonder dat vooraf aanspannen dan (nooit geweten dat er methodes waren trouwens, ik doe het altijd al zo zonder nadenken :p) en bij mij is er geen enkele snaar gesprongen (ik heb altijd D'addario's en Ernie-Ball Regular Slinkys)

Grtz,
Jerre

Plutus

Legacy Member
Ohja, gedoe.. Ik ben blij dat er op mijn Dean (Floyd Rose) nog geen gesprongen is :D is naar 't schijnt een heel klotegedoe als je het niet gewoon bent.
Op mn LP is het makkelijk.

-----

Legacy Member
Kheb het paar weken ook es voor de 1ste keer gedaan :p

=> Tis wel gelukt maar kheb de snaren niet ingekort en nu staat het zo 'dik' rond m'n E, A en D :p

Welja dat weetk ook alweer voor de volgende keer ^^

Bolteh

Legacy Member
Ik heb dus sinds vandaag m'n Toneport GX.. Werkt enz (op m'n nieuwe iMac), alleen moet ik koptelefoon in de Toneport zelf steken om het geluid te horen, nog niet gevonden hoe ik de boxen van m'n computer zelf moet aansturen (dus samen met het geluid opde PC dan).. Iemand een idee hoe ik de Toneport m'n computer als output kan laten gebruiken?

Bolteh

Legacy Member
Heb het wel "gevonden", infeite ni echt volledig, maar als ik GarageBand open en daar een nieuwe track maak voor een fysiek instrument, da kan ik daar inspelen (zonder op te nemen) terwijl er muziek opstaat.. Is dus al goe genoeg voor mij ^^

Nu nog de settigns enz tegoei verkennen zodat ik toch een lekker persoonlijk geluidje bekomen.


Kunde trouwens een pedal tussen uw gitaar en de Toneport zetten? (en ook effectief werken)

Defees

Legacy Member
aparte koptelefoon er insteken does the trick bij mij zenne, of alsk luid wil spelen gewoon op mijn versterker aansluiten :) en ja op u 2de vraag :) das toch logisch, uwen toneport fungeert als versterker :)

Bolteh

Legacy Member
That's even more funky :) Morgen is mee bezig houden, merci voor de antwoorden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan