Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eventueel ook van de Jaguar, eheh)Why?*DeFees* zei:youtube ze gewoon![]()
en I am negotiating een bitjen for nen JCM 900![]()
BongZrGooD zei:Why?
JCM 900 klinkt als een JCM 800 lead met een zware snotvalling...
Ultranasaal...
Enige wat je kan doen is de clean van de 900 gebruiken en een goed distortionpedaaltje kopen.
Natuurlijk is dit maar mijn persoonlijke mening over de JCM 900, maar ik vind het een ongelooflijk slechte amp reeks...
Groetjes,
BongZ
disturbed_mind zei:Ik heb een jaar (+/-) gespeeld op een jcm 900 en 'k was blij dat ik verandert ben van amp! Een erg schelle klank. Ben nu de gelukkigste mens met de Vetta! Komt ge daar aan met een 2x12" combo en zeggen ze: "is dat al?" ... Tot ik 'em is opendraai!! Kan met gemak mee met een 4x12" cab

vetten distortion en overdrive, heerlijken clean...
I just loved it 

Lethall zei:Ik ga hier nog even een postje plaatsen voor het volgende.
Ik zoek een band(die nog een gitarist nodig heeft), of mensen die geinterreseerd zijn om een band te starten.
qua richting, denk aan bands zoals underoath, the maple room, enter shikari, eyes set to kill, etc dus richting screamo.
In de buurt van Gent ongeveer, moest er iemand geinterreseerd zijn, of mensen kennen die een nieuwe band willen starten in dit genre, laat maar weten.
dus ... ik zou een "main post" doen ipv hier in deze thread alleen 
Protube? Nooit van gehoord... Linkje?*DeFees* zei:nvm ik heb mijn droom amp gevondeneen Protube van 50 watt, zalige isntellingen enzo
400
![]()
BongZrGooD zei:Protube? Nooit van gehoord... Linkje?
Groetjes,
BongZ
) zal ik wat sound clips laten horen 