Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BongZrGooD

Legacy Member
Petrango zei:
goh laten we zeggen een oude bekende van BongZ... we hebben samen ooit veel plezier beleefd zij het in een gans andere context!:ironic:
Amai ni....
Djeez... Hoe hebde gij mij gevonden?
Plezier kunde wel zeggen, de gemiddelde VTM kijkende forumer spreekt er nog van...

Groetjes,
BongZ

BongZrGooD

Legacy Member
*DeFees* zei:
*homofoob mode* eeeiiiiik
Waarom ga jij er vanuit dat Petrango een man is?
En zoja, waarom stel jij je dan bij "plezier" meteen iets voor waarop je dan meteen homofoob reageert?
Daar zijn verklaringen voor, en ze hebben iets met kleerkasten te maken...
Wil jij iets met ons delen, Feesje?

Groetjes,
BongZ

*DeFees* zei:
een gat is een gat


en de man vrouw ratio is hier wel euhm in deze thread euhm 100-0? buite dan Petrango nu :P

Boy oh boy...
Het wordt erger... Een gat is een gat????????:doh: Dude, please...:puke:
En die puke is op die uitspraak...
Gast, denkt ne keer 2 seconden na... Als "plezier" in dieje context zou zijn, noemde gij mij ook nen homo... snapte...
En ik vind da ni erg, maar ik loop hier ni constant te kwijlen op manowar. Wettewel????

Edit: Yes they are...:hug:
Komaaan feesje, lederen broeken met gaten waar de bilkaken zitten? Ga maar eens naar een party waar mannen dat dragen. Kruip op een tafel en roep "manowar is not gay"... Lay back and enjoy...:evil:

I'm outta here, there's a World in Conflict and I need to stop Ivan!

Petrango, zodra ik je kan messagen (ging daarnet nog niet) kan je een berichtje verwachten!

Defees

Legacy Member
een gat is een gat


en de man vrouw ratio is hier wel euhm in deze thread euhm 100-0? buite dan Petrango nu :P


Edit: Manowar is niet gay !:cry:

edit 2 : en ik zeg een gat is een gat omdat het nutteloos is om op die post te reageren :P ik voel me niet aangevallen ofzo omdat ik 99,9% hetero ben (ik ontken het nie... der zal wel ergens een gay kantje aan mij zijn... ik vermoed ergens rond het Manowar gedeelte van mij) :)


edit 3: das wel tof zo met edit's den elen tijd discussiëren ...:unsure:

Petrango

Legacy Member
Zo te zien wordt er hier ook veel gelachen! :lol:

Nee beste BongZ ik moest vandaag plots terug aan je denken - om één of andere duistere reden. En eigenlijk was ik dankzij Google slechts enkele klikken van jou verwijderd. Zijn dus echt geen straffe toeren...
:wtf:

Petrango

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Amai ni....
Djeez... Hoe hebde gij mij gevonden?
Plezier kunde wel zeggen, de gemiddelde VTM kijkende forumer spreekt er nog van...

Groetjes,
BongZ

meent ge da??? haha super! :applause:

Defees

Legacy Member
ey maar Petrango... ge zult nu wel gitaar moete gaan leren spelen he... als ge hier post is da verplicht

Petrango

Legacy Member
*DeFees* zei:
ey maar Petrango... ge zult nu wel gitaar moete gaan leren spelen he... als ge hier post is da verplicht

ah zo... esjt woar jong?
zijn dat hier allemaal gitaristen.... WOOHOOO :p

BongZrGooD

Legacy Member
Thin Liz zei:
VTM forum? Ik krijg hier plots ook flashbacks van het idool-forum... :)
Hoe? Waarde gij daar ook?
Dikke fun daar... Ongelooflijk bizar hoe er daar gescholden wordt... En hoe partijdig de moderator daar is... En ja, er is maar één moderator voor het gehele forum... Je mag er mensen uitschelden, zwaar beledigen, maar vanaf het moment dat je kritiek hebt op vtm of vtm programma's krijg je een ban...
Aaaah, the memories...
Er wordt aan de andere kant ook niet gecontroleerd op dubbelaccounts, dus je kan gewoon blijven spammen...:p Maar ja, het gaat al heel snel vervelen, want er zit belachelijk weinig volk op dat forum... Tja, je moet natuurlijk wel een computer kunnen opstarten en wat kunnen schrijven vooraleer je op een forum terecht kan, en het blijft vtm...
Ik heb er goe mee gelachen, maar ze zullen mij niet meer terug zien, toch niet onder de naam BongZ... Af en toe nog een hit and run blijft wel leuk.

Groetjes,
BongZ

Thin Liz

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Hoe? Waarde gij daar ook?

Hoe durf je dat nog vragen??? Mijn lief is dus wel DE grootste DEAN-fan (Deantje, you are the best!) en je hebt die daar proberen kraken. Maar het is toch niet gelukt: DEAN, WE LOV YOU STIL! :bow:







:puke:

:sop:

BongZrGooD

Legacy Member
Thin Liz zei:
Hoe durf je dat nog vragen??? Mijn lief is dus wel DE grootste DEAN-fan (Deantje, you are the best!) en je hebt die daar proberen kraken. Maar het is toch niet gelukt: DEAN, WE LOV YOU STIL! :bow:







:puke:

:sop:
Hmmmm...
Dus uw lief wou Frouke (lief van Dean) overhoop rijden, vermoorden en dan nog eens ombrengen om dan Dean's bitch te worden? Ik heb toen alleen maar voorgesteld het bij een triootje te houden... Kan ik toch niet aan doen dat zij hysterisch werd?
Twas toch ook uw lief nie die verborgen lesbische gevoelens koesterde voor Vera Mann?

Groetjes,
BongZ

Thin Liz

Legacy Member
Nee, ze heeft me steeds toevertrouwd dat ik haar ultieme homofiele fantasie ben in haar innerlijke mannelijke lichaam... ik ben nog steeds 'the one' voor haar snap je. Haar uiterlijke lesbische escapades zijn slechts een uiting van de onderdrukking van dat innerlijke, dus zonder 'echte' gevoelens zegt ze. (LOV YOU BEBIE!)

Petrango

Legacy Member
.... Ik weet het niet, maar dwalen jullie niet een beetje af?? :offtopic:

hihi.. een mens zou haast nostalgisch worden... Toch doet het me plezier nu te melden dat ik er destijds toch nog ni zo ver af zat met mijn Idool-speculaties. Maar we gaan geen slapende honden wakker maken!
:sleep:

Defees

Legacy Member
ik vind de meeste fenders zo iets uitstralen van Old Man's Guitar ... achja :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan