Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai ni....Petrango zei:goh laten we zeggen een oude bekende van BongZ... we hebben samen ooit veel plezier beleefd zij het in een gans andere context!:ironic:
Waarom ga jij er vanuit dat Petrango een man is?*DeFees* zei:*homofoob mode* eeeiiiiik
*DeFees* zei:een gat is een gat
en de man vrouw ratio is hier wel euhm in deze thread euhm 100-0? buite dan Petrango nu![]()



ik voel me niet aangevallen ofzo omdat ik 99,9% hetero ben (ik ontken het nie... der zal wel ergens een gay kantje aan mij zijn... ik vermoed ergens rond het Manowar gedeelte van mij) 

BongZrGooD zei:Amai ni....
Djeez... Hoe hebde gij mij gevonden?
Plezier kunde wel zeggen, de gemiddelde VTM kijkende forumer spreekt er nog van...
Groetjes,
BongZ
*DeFees* zei:ey maar Petrango... ge zult nu wel gitaar moete gaan leren spelen he... als ge hier post is da verplicht

Hoe? Waarde gij daar ook?Thin Liz zei:VTM forum? Ik krijg hier plots ook flashbacks van het idool-forum...![]()
Maar ja, het gaat al heel snel vervelen, want er zit belachelijk weinig volk op dat forum... Tja, je moet natuurlijk wel een computer kunnen opstarten en wat kunnen schrijven vooraleer je op een forum terecht kan, en het blijft vtm...BongZrGooD zei:Hoe? Waarde gij daar ook?

Hmmmm...Thin Liz zei:Hoe durf je dat nog vragen??? Mijn lief is dus wel DE grootste DEAN-fan (Deantje, you are the best!) en je hebt die daar proberen kraken. Maar het is toch niet gelukt: DEAN, WE LOV YOU STIL!![]()
![]()
![]()

: terug on-topic nu: