Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan zou je eens kunnen kijken naar Oscar Schmidt (akoestische washburn) of Cort, beiden zijn zéér degelijk. 
wie we daar hebben!!! Dag BongZ... wat een plezierige ontdekking!! ....ik pink al haast een traan weg bij het lezen van uw posts! zo te zien ben je nog steeds even "hevig"!BongZrGooD zei:Kanaal 3 is een natte lead droom, van screaming hot naar supernova... Daar wordt de tube cascade ingeschakeld, als het donker genoeg is zie je gewoon de glow helderder worden...
Ach ja, volgende week in Duitsland spelen we blijkbaar in een tent voor goe wa volk, ik ga de pa man nie blij maken... Ik wil da ding horen scheuren, I want tube power!!!!
Groetjes,
BongZ
*DeFees* zei:eik ne vreemdeling ! wie zijt gij!