*DeFees* zei:
tis idd allemaal onder de 100 euro waard, maar het is dan ook in mijn ogen gewoon voor de beginnende onwetende gitarist int zak te zetten "wooow, cool!" en dan glanst die gitaar een beetje en hangt er een redelijk prijskaartje aan en dan denke die mannekes die willik

terwijl ze die fender mexican strat er naast niet willen omdat die niet genoeg glimt voor zijn prijs -_-
Wat maakt dat voor zo'n kerels dan ook nog uit eigenlijk?
Iemand die echt wil gitaar spelen gaat volgens mij toch wel eens raad vragen aan een kenner of iemand meenemen die er wat van af weet.
En zo'n Fender is niet noodzakelijk veel beter als een Cool hoor, niks tegen Fender ze, ma ik heb al Mexicans gezien die een multiplex body hebben.:doh:
Daar betaalt ge dan meer dan 500Euro voor..en hij is geen bal beter dan een Cool of iets dergelijks.
Ik zou gewoon bij Keymusic en Piens langsgaan, een gitaar kiezen die me aanstaat en bestellen in Duitsland, dan bespaart ge nog een aardige duit ook. Maar goed, sommige mensen testen liever eerst de gitaar in kwestie zelf alvorens ze te kopen om zeker te zijn dat ze geen brol in handen hebben, wat ook begrijpelijk is.