Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
rikush zei:
niet enkel bij een floyd rose.
Heb die ook op mijn deluxe strat en die heeft geen floyd rose. :)
dit terzijde...

maar wel lichtjes half zwevende brug he

TsD

Legacy Member
Brolpaq zei:
Wa ik me die voorplaat ga doen wetek nog ni, ofwel ook int mat wit, ofwel gewoon int hout late.. Idea's??

Kzou die ook in het wit doen persoonlijk, anders lijkt het mij zowat onafgewerkt^^

Pred

Legacy Member

TsD

Legacy Member
Zal prolly wel fake zijn, of zou dat nu aan die japan liggen?


*edit edit edit*

Staat erbij dat het om een kopie gaat:p

ThrusT!

Legacy Member
Pred zei:
Ofwel kan iemand hier een enorm koopje doen ofwel mis ik iets, maar kijk eens:

gitaar op:
http://www.musicstore.de/is-bin/INT...GIT0008464-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList
meer dan 10.000 euro

en dan zie ik iets later dezelfde gitaar op kapaza:

http://www.kapaza.be/Muziek_en_inst...6223115/RUILEN_67_jimmy_Hendrix_flying_V.html

en die vraagt een goed bod boven de 300euro :)

Wel een heel verschil
Ik ken er trouwens niks van, kwas maar wat aant rondkijken

tzou wel een investeringske zijn :)
Aangezien het een 80'er is en een Japanner én zonder serienummer dan denk ik meteen aan een Hondo of iets dergelijks.Dus gewoon een Japanse kopie van een beroemde Amerikaanse gitaar.Meestal enkel goed om aan de muur te hangen.
Nuja, ik ben geen Gibson kenner :p dus ik kan er ook helemaal naast zitten.
De kleuren lijken mij ook niet 100%, maarja door de tijd kan da nu wel wa verkleurd zijn.:D


Trouwens, is er hier iemand die met een "slide bar" speelt?
Zoals Ry Cooder http://www.youtube.com/watch?v=iLL4vfD6nj8 :love:
Kzou daar graag wat meer over leren ;)

Pred

Legacy Member
haha ok tis een kopie da had ik nie gezien :) twas ook te gek om waar te zijn eigenlijk

Plutus

Legacy Member
ThrusT! zei:
Trouwens, is er hier iemand die met een "slide bar" speelt?
Zoals Ry Cooder http://www.youtube.com/watch?v=iLL4vfD6nj8 :love:
Kzou daar graag wat meer over leren ;)
Wat ze ook 'n bottle neck noemen? Meer ervaring dan wat ik gelezen heb ik boekskes heb ik hier ook niet mee :P dusja.

Nog niemand die een antwoord heeft op mijn vraag ivm de kabels?
Manuvdv zei:
Nog 'n vraagje over kabels. Bij mijn Dean moet ik vooraan inpluggen hé, hier dus:http://i178.photobucket.com/albums/w262/Manuvdv/plug.jpg

Ben ik dan best met een gewone kabel (bovenste), of een haakse (onderste) ?
http://www.guitargear.be/images/photos/high_end_cable_haaks.jpg
Of maakt dat allemaal gene zak uit?:)
En zit er een verschil qua klank tussen de normale en de haakse?

Dees

Legacy Member
Manuvdv zei:
Nog niemand die een antwoord heeft op mijn vraag ivm de kabels?

Maakt allemaal geen zak uit. De connectors zijn gewoon anders qua vorm, niet qua geluid

Plutus

Legacy Member
En met welke vorm ben ik dan het beste op mijn dean? Een gewone 'hangt' daar dus wel gewoon scheef naar beneden, terwijl er bij de haakse niks 'gewrongen' zit. Of maakt ook dat geen zak uit :)?

Access

Legacy Member
Manuvdv zei:
En met welke vorm ben ik dan het beste op mijn dean? Een gewone 'hangt' daar dus wel gewoon scheef naar beneden, terwijl er bij de haakse niks 'gewrongen' zit. Of maakt ook dat geen zak uit :)?
kheb ooit nen tijd met nen goedkope kabel met rechte plug gespeeld op mn bass, terwijl die nen haakse nodig heeft. Kabelke heeft nie lang meegegaan :). Kspeel nu al 6 maand op nen planet waves met haakse plug aan enen kant en rechte aan andere, zo kan'k nog kiezen é :)

Plutus

Legacy Member
Achja, kzal wel zien hoe lang hij leeft, en van wat hij kapot gegaan is he :) toch bedankt.

spectrious

Legacy Member
vandaag little big muff binnengekregen. Klinkt precies veel lekekrder dan de russische big muff die ik gehad heb. Klinkt minder edgy.

t519416

Legacy Member
Ze is er! Wooooohoooooooooooooooooooo :D ze speelt vlot en is echt sjiek, kben der zekr al content van ;)

Defees

Legacy Member
mai giwtaar is being vernished at the kot of my uncle, it is gonna look like a slighty brown oak with a red pick guard maybe I buy another neck with not brown fretboard but with light wood colour yeessss?

and show us the pictures of the new lady

Skizzy

Legacy Member
Met spijt in het hart ga ik mijn Ibanezje en versterker verkopen.

Ik zou er graag op willen verder spelen. Maar ik heb er echt geen tijd voor. School is al enorm druk, en daar komt nog eens een vriendin, leider in de chiro zijn en sport (AmericanFootball) bij.

Maar ik wil niemand nie afzetten en daarom vraag ik hier wat ik +- zou kunnen vragen voor volgende stuff:

Ibanez RG321 (blauwe, lichte gebruikssporen)
Randall RG50TC (buizenversterker, zo goed als nieuw)
kabel (10m)

Nuja, tsuckt wel, maar het staat ook maar stof op te vangen, en ik heb men akoestisch gitaartje nog.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan