Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
zoals ik al vermoedde. tuners zijn totaal niet stemvast :P sound is wel redelijk met de pu's die er nu in zitten maar ik ga er toch die tonezone en nog 2 andere pu's insteken ^^

t519416

Legacy Member
omg nog altijd geen mail met de betalinggegevens -.- zijn die altijd zo traag (musicstore) klantenservice ftw?

t519416

Legacy Member
T ligt ni aan mij :p ma aan mijn pa; die smeet bekast de pc buite omda ze nog ni gemailed hadde :p but still, voor zo'n grote onderneming mogen ze best wel sneller zijn hoor

Thin Liz

Legacy Member
Ik weet het, hun mails laten altijd wel een paar dagen op zich wachten... echt snel zijn ze niet.

-----

Legacy Member
GeeMPie zei:
hun laatste? =o

Wss wel maarja Led Zeppelin is Led Zeppelin niet zonder Bonzo (op 25sept. is ie al 27 jaar dood..RIP)
Z'n zoon James Bonham gaat drummen, dusja...

Verder is het concert eigenlijk voor hun platenbaas Ahmet Ertegun, die vorig jaar overleden is.

Er kan 17.000 man in de O2 arena in London, 14500 tickets worden in een soort van lotingssysteem gegeven. De andere "speciale ticketten" gaan van 750-1000 pond :p

Thin Liz

Legacy Member
Bestellen op website... wachten op mail voor overschrijving: paar dagen... wachten totdat overschrijving goedgekeurd is en verzending: een week... Normaal gezien heb je je gitaar wel midden/eind volgende week ergens vermoed ik. Met Mastercard moest ik alles bij elkaar één week wachten, dus reken een paar dagen meer voor je :)

t519416

Legacy Member
Thin Liz zei:
Bestellen op website... wachten op mail voor overschrijving: paar dagen... wachten totdat overschrijving goedgekeurd is en verzending: een week... Normaal gezien heb je je gitaar wel midden/eind volgende week ergens vermoed ik. Met Mastercard moest ik alles bij elkaar één week wachten, dus reken een paar dagen meer voor je :)

k thx :bow:

sir oinksalot

Legacy Member
niemand hier intresse in een gibson les paul studio voorzien van een setje emg 81-85, mag weg voor €650, heeft wel wat lakschade

TTC

Legacy Member
damn had ik het geld gehad, had ik er direct voor gegaan, kmoet zeggen dat dit wel een heel goeie deal is :p

Defees

Legacy Member
ik ga mijn gitaar voorlopig gewoon ff vernissen, heeft wel iets zo en dan later laten sprayen ofzo

vloet

Legacy Member
Verkracht zou ik nu niet zeggen. Het is niet dat ze er ineens een zware versie van gemaakt hebben met een overdosis distortion he.

Ik heb btw een probleempje. De vijzen op de brug van mijn Yamaha lijken nogal snel te oxideren. Niet echt een mooi zicht. Met wat kun je dat best tegengaan?
Ze staat in ieder geval nooit in een vochtige omgeving ofzo. De laatste tijd zit ze zelfs vooral in een gigbag aangezien ik mijn andere gitaar meer gebruik.

Thin Liz

Legacy Member
Vijzen eruit halen en afschuren met fijn staalwol of schuurpapier...
Doekje met cola of een andere roestoplosser...

Om te voorkomen kan je mss best de vijzen insmeren met lijnolie ofzo. Maar dat is op eigen risico, ik weet niet wat dat doet met je body op lange termijn :)

vloet

Legacy Member
het zijn niet echt de vijzen die de brug zelf op de body bevestigen. Maar de kleine vijsjes die dienen om je brug af te stellen.

Thin Liz

Legacy Member
Wel, als ik in jouw plaats was zou ik ze eerst een afdeppen met wat cola en dan insmeren met olie... probeer het desnoods eerst op een klein plekje en zie wat dat geeft.

t519416

Legacy Member
Een vraagje :p
als gulder rechtopstaand spelen, met riem dus :p, hebde gulder dan nooit schrik da die band gaat afkassen ofzo? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan