Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TsD zei:Geef uw lief maar aan mij anders![]()
.
, een 15W van Behringen,
.Hoe? Voor "geen geld van de wereld" betekent dus redelijk gratis dacht ik...Skizzy zei:Hehe, neenee, die wissel ik voor geen geld van de wereld in.
Mijn advies, don't be a cheap bastard. 200€ kan er toch wel vanaf, zelfs voor een student.Hondengans zei:Ik ben wat op zoek naar een kleine versterker,
Iets wat ik met de fiets zou kunnen dragen..
Ik dacht zo'n Micro Cube van Roland leek me wel leuk,
maar het is zoveel geld voor zoiets kleins, al klinken de sounds wel goed.
Op musicstore vind ik dan voor de helft (50€, een 15W van Behringen,
Maar daar vind ik geen sounds van..
Als iemand enige dingen om aan te raden heeft, of
andere ideeën, go nuts.
BongZrGooD zei:Hoe? Voor "geen geld van de wereld" betekent dus redelijk gratis dacht ik...
Maar ja...
Stopt dan met dieje Chiro...
Wa is op langere termijn aantrekkelijker? Chiroleider op uw 25 of op een podium staan?
Tegen dan heeft uw lief u waarschijnlijk toch al laten zitten voor die kerel die bij da groepke van achter den hoek gitaar speelt...
En diene American Football... Rugby voor janetten, komaan...:ironic:
En dan verkoopt ge uw gear, maakt ge de volgende training een verkeerde beweging, krak... 3 maanden thuis, en geen garantie da ge nog ooit Amerikaanse foetbal ga kunnen spelen... Hadde da spul nu maar nooit verkocht achter diene van achter den hoek...![]()
Ge gaat dus tijd genoeg krijgen... Laat da versterkerke en die gitaar nog maar wa stof vergaren... You'll be grateful later... J/K...natuurlijk...![]()
Prijs weet ik niet meteen, zal ne keer checken...
Groetjes,
BongZ
.
.Spaar dan een 100-200€ meer, en je hebt een mexicaanse, zelfs nieuw bij musicstore bvb.Manuvdv zei:Fender Squier Telecaster? Zal allesinds niet boven de 300 gaan vermoed ik![]()
ik heb de vorige versie van die EC 500 (met stringthrough bridge). Zalig gitaarke en nen geweldige aanrader. Kzie na een jaar nog altijd geen vetplekken, maar ik veeg ze om de zoveel tijd ook wel eens af.666-Damarus-666 zei:Over kopen en verkopen gesproken.
Ik zou me een LTD EC-500S willen kopen. Maar die gitaar is dus in een satijn matzwarte afwerking, wat ik persoonlijk supergeil vind, maar nu vraag ik me af bij die satijnafwerking: krijg je na verloop van tijd niet zo van die blinkende plekken op je gitaar? Waar je arm en hand bv. rust... Of is dat enkel nog bij oudere en goedkopere modellen?
Anders koop ik me eentje uit die reeks met een andere afwerking qua paint.
sommige van die squiers zijn nochtans temenes goed spul als je de prijs in het achterhoofd houdt. nieuwe elementen erin en je hebt een zeer goede gitaaronsmozes zei:ben geen squier fan. Dan nog liever wat doorsparen voor een echte fender.
Access zei:ik heb de vorige versie van die EC 500 (met stringthrough bridge). Zalig gitaarke en nen geweldige aanrader. Kzie na een jaar nog altijd geen vetplekken, maar ik veeg ze om de zoveel tijd ook wel eens af.
Bedankt.