Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sir oinksalot zei:wit fosho, alleen jammer van de gouden hardware
kvind het zot sjiek 
heb onlangs zelf een 7string in mn handen gehad, en is toch wel ff wennen vind ik. En om er als beginner op te gaan spelen.. Iets zegt me dat het niet klopt. Met 6 zult ge meer dan genoeg werk hebben!sir oinksalot zei:heb nog lange tijd op 7strings gespeelt, ma ben nu toch ook terug overschakeld naar 6strings in B gestemd
Line6 LowDown dus...*DeFees* zei:Gisteren mijn bassstack verkocht voor 350, vandaag op mijn maat zijn Line 6 LowTone (ff te lui om de juiste naam te zoeken) gespeeld, was direct verkocht, kwam thuis, ff gezocht en em dan besteld bij Thomann
![]()
dus ik ben nu stiekem een Line 6 en Jackson fan boy![]()
.BongZrGooD zei:

Een geluk da mijne bassist hier nie zit... Dieje zou uw bas 48 keer rond uwe nek draaien manneke... En daar wil em best wa kilometerkes voor doen...*DeFees* zei:ik ben bassist geworden met een reden he gast![]()
BongZrGooD zei:Een geluk da mijne bassist hier nie zit... Dieje zou uw bas 48 keer rond uwe nek draaien manneke... En daar wil em best wa kilometerkes voor doen...
Ne degelijke bassist heeft minstens evenveel werk als ne gitarist, ne luie muzikant verdient nie alleen ne schop onder zijn kont maar ook suppositoire toediening van zijn instrument... Dus begin die gatkaken al maar te rekken.
Groetjes,
BongZ
lang leven de 4 , makkelijker vna buiten geleerd ^^