Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van buiten leren. Zoveel werk komt er toch niet bij kijken? Ale ja, kweetniet*DeFees* zei:ik ben lui in de zin van... 6 snaar "bewegingen" is te veel voor van buiten te lerenlang leven de 4 , makkelijker vna buiten geleerd ^^
misschien komt het gewoon omdat ik lang moet oefenen op een stuk, maar na een tijdje ken ik het gans vanbuiten, gewoon door zoveel te spelen.
Knoop het nu eens heel goed in uw oren... BASIS heeft niets met een instrument te maken, zelfs al speelt ge triangel...*DeFees* zei:bass is echt de basis, zo moet ge niet soleren en zo, dus ja ik ben een beetje te tam om lead gitaar te doen
Me = proud owner of a Jackson CMG, echt een feest bass :O![]()
BongZrGooD zei:Bass is minstens even moeilijk als gitaar,
Maar het is wel waar, veel mislukte gitaristen spelen bas omdat ze denken dat het simpeler is. Een beetje zoals mislukte kunstenaars kunstgeschiedenis gaan studeren30 euro bij thomann.deIcefoxXx zei:Weet er iemand of het de moeite is een Jamlab te kopen? http://www.m-audio.com/products/en_us/JamLab-main.html
Ik zou da misschien kopen met het geld van mijn verjaardag.
Weet er iemand hoeveel dat hier zou kosten?

QplQyer zei:30 euro bij thomann.de
De moeite? Als je iets wilt waarmee je snel je gitaar kan opnemen zonder al teveel hassle voor een lage prijs is het de moeite jup. Voor de bijgeleverde software moet je het wel niet doen.