Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en te "investeren" in mijn box..Maar die is nog ni voor nu btw 
ofwa? 



Holz = hout. Massiefhout dus, wat een elektrische is.t519416 zei:Massivholz = massive (w)hole?ofwa?
![]()

Pred zei:Ik had al een hele tijd goesting om een akoestisch gitaarke te kopen om wat op te pingelen maar had nooit ene gekocht omdat ik dacht van "ja en na 3 weken staat dat daar"
deze morgen kon ik mij niemeer houden en dacht "fuck it, kga ene kopen" en nu heb ik dus een akoestisch gitaarke![]()
Kheb ook zo'n boekske gekocht om de basis wat te leren
m'n vingertoppen doen nu wel pijn, duurt da lang eer ge een eeltlaag ontwikkeld hebt?![]()
dit wou ik even gezegd hebben![]()
(en zeg nu ni van: daar benk ni goe genoeg, maakt niks uit
)t519416 zei:...
2x Volume-Regler
Noobie question, wrm 2?
...
Gz~
Gromme zei:Ik ga morgen kijken om eventueel een accoustische gitaar te kopen. Niets te duur. Ik dacht aan een bedrag richting de € 100.
VirToX zei:Ik bezit de 6505 (de opvolger van de 5150) en kmoet zeggen, het clean kanaal is niet om over te stoeffen.
Het doet zijn werk, maar een eq + effecten zijn ZEKER welkom. De distortion daarintegen is een bom... echt om op te kwijlen. En juist daarom koop je hem, dat crappy clean channel neem ik er graag bij![]()
_-Anoebis-_ zei:Mijn akoestische stagg die niet zoveel gekost heeft,heeft wel een superzalige klank
Handmade Western Guitar met nen zalig zwart kleurtje ^^
edit: crap kheb echt moeite met het ritme van Creep (akoestische versie)![]()