Kvothe
Legacy Member
Wa_denkte zei:Vreemd dat jij niet beter speelt, dan.
Wat een slechte burn was dat zeg

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wa_denkte zei:Vreemd dat jij niet beter speelt, dan.

Vergeet niet dat ge hoogstwaarschijnlijk importkosten en btw gaat mogen betalen op die gitaar als ge ze zou kopen uit de VS.t519416 zei:Link:
http://cgi.benl.ebay.be/JAMES-HETFI...ryZ33038QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Eeey ma mannen z'is voor mij zelle!kken ulle ;P
ze kan mss wel nkeer nieuw stukken nodig hebben mrja da heb'kr voor over zelle!
en @DeFees, kdenk da alle vernis toch ruikt drm ni stinkt ma kom
And Remember, don't touch the ESP! xD
Combo of head? 'k zou alleszins voor een tube gaan met dat budgetkrawler zei:jow,
kan iemand mij paar amps aanraden? ik heb binnen een maand weer geld en heb dringend een nieuwe nodig..
ik speel vooral (post) hardcore,metalcore,rock.
ik zoek een lekkere distortion maar de cleans moeten zeker strak zitten..
het budget gaat tussen de 700 en 1500 euro zijn..
ahja mijn gitaar is een Epiphone LP standard met EMG 81/85.
alvast bedankt
KIPP zei:Combo of head? 'k zou alleszins voor een tube gaan met dat budget
als ge een combo zoekt:
http://www.marshallamps.com/product.asp?productCode=2266C
verder nog:
peavey JSX (Satriani signature model, kan nie slecht klinken imho)
mesa boogie lonestar
mesa boogie road king
line6 heeft ook zitten werken aan een tube amp samen met bogner, maar 'k heb em tot dusver nog niet in actie gezien. Ben er nog vrij skeptisch over. Een prijs weet ik ook niet.
Mijn pa heeft een line6 spider2, en 'k vind die distortion van die spider reeks persoonlijk maar vrij shitty.
gimmeh! 
HighWire zei:Een road king voor 1500 euro? O_O waar?gimmeh!
![]()


KIPP zei:Combo of head? 'k zou alleszins voor een tube gaan met dat budget
als ge een combo zoekt:
http://www.marshallamps.com/product.asp?productCode=2266C
verder nog:
peavey JSX (Satriani signature model, kan nie slecht klinken imho)
mesa boogie lonestar
mesa boogie road king
line6 heeft ook zitten werken aan een tube amp samen met bogner, maar 'k heb em tot dusver nog niet in actie gezien. Ben er nog vrij skeptisch over. Een prijs weet ik ook niet.
Mijn pa heeft een line6 spider2, en 'k vind die distortion van die spider reeks persoonlijk maar vrij shitty.
b0red zei:peavy 5150 vindt ge tweedehands voor minder als uw maximumbudget, en voldoet voor de rest ook aan uw eisen.

Wow, see me care.Bloodraven zei:Wat een slechte burn was dat zeg![]()
Yep. Daarbij komend dat uw gitaar waarschijnlijk maanden bij de douane ligt, en uiteindelijk duurder uitvalt als dat je ze hier zou gekocht hebben.QplQyer zei:Vergeet niet dat ge hoogstwaarschijnlijk importkosten en btw gaat mogen betalen op die gitaar als ge ze zou kopen uit de VS.

Gromme zei:http://www.ogregod.com/view/wolfmother/joker_and_the_thief.htm
Ik ben van deze tab aan't spelen...
Maar het stuk na 15 15 15 15 17 17 -> 15h17 <- hoe speel ik dit... want dacht dat hij na 15....17 17 altijd gewoon terug ging naar 12.
krawler zei:zijn er hier nog me 50 gebruikers?
geez.. cool ding ma die distortion is echt brol..
de delay enzo is wel nice zenne..
ma kan iemand wat tips geven?
.
.Hondengans zei:Ik heb ook een Boss ME-50, distortion klinkt hier goed vind ik.
Ik heb bij de distortion alle knopjes gewoon recht naar boven staan.
Equalisen doe ik op men amp zelf, mss dat dat verbetering brengt.
Welke ik vaak gebruik, OD-1, BD-2, Lead, Hi-Gain en Square.
Square vind ik echt een zalige, toch wel één van de betere fuzz wat ik
gehoord heb. Maar dat is allemaal persoonlijk hé.
Bij de modulation zet ik de opties nooit te ver, mijn pijlkes
gaan nooit voorbij de helft daarbij, ik ben dan ook niet fan
van overdreven gemodde sound met phaser etc.
Bij delay heb je echt goede finetuning, maar daar kan je bijna niet
de mist ingaan.
Probeer ook de tone modify in de links bovenhoek wat te gebruiken,
soort van equaliser, maar zorgt voor de afwerking vind ik.

Wa_denkte zei:Vreemd dat jij niet beter speelt, dan.
krawler zei:joow,
merci voor de tips
maar ik heb ondertussen toch al wat coole sounds eruit gekregen (ben ook niet echt een modulation fan behalve rotosphere vind ik wel cool)
de proco rat distortion vind k wel goed qua distortion...
enja ik blijf gewoon verder zoeken, het is een kwestie van experimenteren..
ahja vind gij die reverse delay ook zo cool?
![]()
.Over slechte burns gesproken*DeFees* zei:ja maar gij suckt nog altijd ze -_- achterlijke

dames, vecht dat eens ergens anders uit.Wa_denkte zei:Over slechte burns gesproken![]()