Gisteren naar Musicstore in Keulen geweest:
Als gitarist de moeite om eens te zien

... De Fender/Gibson afdeling is vrij groot en je kan er als liefhebber wel ettelijke uren tijd spenderen met testen. Ik had ook enkele metalliefhebbers bij die eerder voor het Ibanez/ESP-werk gingen, maar dat viel wat tegen. Prijsgericht natuurlijk niet te kloppen, maar ik denk dat bij Piens er meer van die gitaren opgesteld waren. De drum- en basafdeling in Keulen zijn ook vrij spectaculair om zien, zeker de trip waard

.
Wat me ook opviel was het gigantisch aandeel aan Custom shops/SE's en ander duur materiaal: het leek soms meer op een show. Mooi om zien, dat wel... maar voor mijn part laten ze dat voor een deel weg en stellen ze wat test-gerichter materiaal op.