Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FatFish zei:Wat ik veel merk is dat mensen die naar de muziek school gaan der eigenlijk nog altijd geen klote van kennen. Ken mensen genoeg die piano hebben geleerd 7-8 jaar lang en die nog niet eens weten uit welke intervallen een Diminished of sus4 akkoord bestaat. En dat voor een pianist dan nog.
Imo kunt ge notenleer zelf leren en dan nog 10 keer zo snel als op de muziekschool.
Die van ibanez zijn ook heel goed. En de Schallers maken ook heel goede.
Wat ik met licensed bedoel is een no name brand trem. En de edge series en Schaller zijn alles behalve no name.![]()
b0red zei:. ... Ik persoonlijk weet dat ondertussen ook niet meer, maar dat komt dan omdat ik op de muziekschool slagwerk heb gedaan, en da dus allemaal nie nodig had.... .

Manuvdv zei:Ook al geprobeerd met simpele oefeningen, maar is toch iets op (zéér) lange termijn hoor.
Kweet niet of je het Offstage-forum kent? Daar staat het in het lang en het breed uitgelegd hoe je het beste met sweepen begint, vanaf 0..
Thin Liz zei:Als ik je nog een tip mag geven: oefen sweep picking op clean, zonder distortion... met gain hoor je soms je fouten niet (toch niet als beginner). Met een mooi helder clean sound vind ik het interessanter![]()
Ja je leert het in het nederlands. Wat ik persoonlijk niet goed vind.b0red zei:Ge kunt dat inderdaad zelf leren, maar dat vereist motivatie. 't is voor zij die de motivatie niet hebben dat muziekschool eigelijk de drijfveer vormt, vermits je verplicht wordt om het te leren.
Als ge muziekschool doet leert ge daar trouwens de nederlandse termen voor, dus 't kan ook daaraan liggen dat ze niet weten wat diminished of sus4 is.
Bijkomend feit: ge onthoudt da alleen als ge da effenaf dikwijls nodig hebt, ik kan me inbeelden dat een pianist da nodig heeft, dus daar verbaast het me wel dat die dat niet wist. Ik persoonlijk weet dat ondertussen ook niet meer, maar dat komt dan omdat ik op de muziekschool slagwerk heb gedaan, en da dus allemaal nie nodig had. Met gitaar ben ik nog maar net bezig, en als ik die informatie opnieuw wil weten hoef ik er gewoon mijn cursus eens bij te nemen.
Kort samengevat: je hebt gelijk, maar om het zelf te leren moet je gedreven zijn, voor de minder gedrevene is er de muziekschool.

)
m'n ene vinger staat er nogal rood van..welja kzal het wel gewoon worden.Manuvdv zei:Aha, op die manier. In mn boek stond dat allemaal aangeduid met H, P en die dingen.. Vandaar de misleiding. Merci!
_-Anoebis-_ zei:Kben nu wat bezig met barre akkoorden, niet echt zo makkelijkm'n ene vinger staat er nogal rood van..welja kzal het wel gewoon worden.
Kheb gistern een akoestische gaan kopen ^^ nu zoek ik natuurlijk akoestische nummers (voorstellen?)
En vloet..hoe is uw concert geweest? (playlist?^^)

Weet ik. Ik bedoel maar dat het niet op alle tabs zo stond aangeduid, dat er meestal niets stond, en dat zorgde misschien voor wat verwarringJuicenator zei:h = hammer on; p = pull off (ook wel 'flick off' genaamd zeker?)
stond trouwens ook waarschijnlijk ergens in dat zelfde boek
maar soit.