Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw komt uit Korea en die ESP komt uit Japan, is wel een zeer groot verschil. De kwaliteitscontrol van een ESP gitaar is dan ook wel pakken hoger als zo een Koreaans ding waar zo nogal eens een oogje toeknijpen.de jerre zei:sjah, dan wil ik wel eens weten wat het 1000€ verschil kan maken tussen mijn LTD en de ESP-versie buiten de naam...

Spreek voor uzelf!*DeFees* zei:FatFish, den Bongz kan gitaar spelen, dus dien kan daar iets mee doen^^

FatFish zei:Uw komt uit Korea en die ESP komt uit Japan, is wel een zeer groot verschil. De kwaliteitscontrol van een ESP gitaar is dan ook wel pakken hoger als zo een Koreaans ding waar zo nogal eens een oogje toeknijpen.
Het hout mag mss wel van dezelfde boomsoort zijn maar dat wil niks zeggen. Omdat een bepaalde wijn ontzettend goed is wil niet zeggen dat een andere wijn die van dezelfde druif is gemaakt even goed gaat zijn eh. Hout is iets zeer delicaat.
Voor mij is een budget gitaar een budget gitaar wanneer men door slechte kwaliteitscontrole en budget komponenten de kosten wil drukken. Juist lijk die ltd gitaren. Voor 800€ nog altijd een OFlicensed floyd en koreaan? Mijn gitaar kwam niet veel meer geld en dat is alles behalve een budget gitaar. Prijs heeft er dus weinig mee te maken of iets budget is of niet.
En als slot zin: Er is een reden waarom Bongz nu een Suhr van rond de 3000€ gaat kopen... een ESP van 1700€ is dus nog altijd een schappelijke prijs. Zoek een vakantie job lui honden!![]()
Floyd Rose Licensed Tremolo, Korea en het top punt... in de brug steken ze een seymour en in de neck een homemade Dean... als dat niet de kosten drukken is om er extra winst uit te slaan weet ik het ook niet...Manuvdv zei:Op uw uitleg over Korea.. Mijn Dean Dime-O-Flame komt uit Korea, en dat is allesbehalve een budgetgitaar hé. Dus ik denk dat het ook wel degelijk aan de firma ligt, in plaats van over een land in het algemeen te spreken. De allereerste 150 DFHs zijn USA-made. De rest (CFHs) komen van China.
De gitaren uit die landen kunnen ook wel degelijk van kwaliteit zijn, maar dat zijn dan inderdaad de 'duurdere'. Het low-end materiaal lijdt er anders wel degelijk onder, de kwaliteit laat de wensen over. Maarja, valt weer over te discussieren.

Ik zal dit dan nog maar eens quoten zeker. Als ge aan een gitaar nieuw 900 euro uitgeeft, vind ik niet dat ge met een budgetgitaar bezig zijt. Mijn LP van 300 euro vind ik dan wel weer budget. Ieder zijn standpunt zeker? Ik speel voor mezelf, als hobby. Veel meer wil ik er ook niet aan uitgeven, dus voor mij is het wel degelijk geen budget.Thin Liz zei:Ik denk dat het woord 'budget' voor iedereen wel een andere betekenis heeft:
.
. Waarom kocht ik een chinese LP, en geen Gibson? Ik ben nu eenmaal een jobstudent, en niet de zoon van een oliemagnaat
. Ik klaag allesinds niet over de klank van beide gitaartjes. En dan nog, een gitaar is 1 ding. De klank er echt kunnen uithalen is iets anders, en ik zou me beter daar wat op richten.de jerre zei:en dan nog, uw klank gaat toch ook grotendeels door uw amp bepaald zijn (grosso modo toch he)