Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DagothUhr zei:ik ga waarschijnlijk mijn gitaar verkopen wegens geen vooruitgang,
enig idee wat ik nog zou krijgen voor een
Jackson warrior js30 black
Roland minicube amp
gitaarzak
aangekocht aan een schamele 450 euro ofzo (totaal)
tanden bijten is echt een pilaar van leren gitaar spelen, go for it 
DagothUhr zei:ik ga waarschijnlijk mijn gitaar verkopen wegens geen vooruitgang,
enig idee wat ik nog zou krijgen voor een
Jackson warrior js30 black
Roland minicube amp
gitaarzak
aangekocht aan een schamele 450 euro ofzo (totaal)
tanden bijten is echt een pilaar van leren gitaar spelen, go for it 
Merci*DeFees* zei:den Dime O Flage (360) is zen geld waard, maar de zwarte Dime Bag ML series van Dean zijn niet volgens mij overroepen, dus kan je volgens mij beter een gewone ML serie kopen, de razorbacks van 1000 euro zijn hun geld ook waard.
en 1 humbucker heeft weinig diversiteit in zen geluid, ik speel mss altijd op mijn bridge humbucker, maar ik wissel soms wel met men neck humbucker, dus ja, 1 humbucker kan afschrikken
. Nu, ik denk dat ik eens ga kijken wat een Dean 79 MLF gaat kosten. Eentje van de 79 series dus, maar dan met floyd rose. Zal de originele prijs van 500 + 100 voor de floyd rose zijn zeker?
Manuvdv zei:Merci. Nu, ik denk dat ik eens ga kijken wat een Dean 79 MLF gaat kosten. Eentje van de 79 series dus, maar dan met floyd rose. Zal de originele prijs van 500 + 100 voor de floyd rose zijn zeker?
Trouwens, is er een verschil tussen de zwarte floyd roses die je ziet, en de chromen?![]()
en dan nooit meer van snaar dikte wisselen ^^
.Manuvdv zei:Okies.
Nu nog 1 probleem oplossen voor ik de dealer contacteer.. Plaats. Op mijn kamer is al zeker geen plaats meer. Ach, da's een bijkomstigheid.
Nu alleen kijken of die vent mij ook een 79 ML met floyd rose kan leveren. In zijn catalogus staat enkel de standaard..
. Nuja dat komt wel snor.Brolpaq zei:![]()
Vandaag bezig geweest aan een nieuwe voorplaat te maken voor mijn fender strat. Moeten nog een paar grotere gaten geboort worden, pickup selector dingske nog uitzagen, en de afwerking (pickup gaten nog wa bijschuren/veilen).
Wordt uiteraard nog geverft, maar dat is voor later.
Ni de moeite voor nieuw topic, dus hier mr gezet. ^^
Tot nu toe:
http://img403.imageshack.us/img403/8759/picture1846pv7.jpg
edit//
voila klaar:
http://aycu02.webshots.com/image/25601/2004109330454918261_rs.jpg
maak morge wel duidelijke foto's indien nodig grtz
iooo
Manuvdv zei:'Staan' kan ze ja, maar heb toch liefst dat ze wat uit de weg staat. Zie dat ik er met mijn lompe poten eens op schip. Nuja dat komt wel snor.
Uit sommige filmpjes op Youtube raak ik nog niet echt wijs, maar ik vermoed dat alles zichzelf wel zal uitwijzen eens ik die floyd rose voor mijn neus heb liggen zeker?
*DeFees* zei:spuit da dan op zen minst ook custom e spast -_-![]()

*DeFees* zei:mijn gitaren staan al (2) jaren niet meer ^^ die liggen ofwel op men kast ofwel hangen ze aan mijn muur ^^ misschieen ook een optie ? zon muurhangerke (zonder vijzen bij) kost 8 euro ofzo

HighWire zei:Ik was daar ook aan aant denken voor mij zo een hangerke of 3 te gaan halen, tevreden van? Heb geen zin om men PRS hier tegen de grond te zien gaan![]()