Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

BadCompany zei:Ik speel nu wel echt nooit hardcore of metalcore, maar veel mids moet je er volgens mij (zeker bij metalcore) toch niet indraaien.
) En samen spelen vind ik gewoon ook leuker, als het goed gaat... Vandaar dus.
(pfff, dit lijkt wel blind date
)Zeker je mid niet te laag draaien! Klinkt leuk thuis, maar in een badsituatie zakt je geluid in elkaar als een kaartenhuis.666-Damarus-666 zei:Idd, hoe hoger ik met de middle ga, des te platter de sound is. T'is net alsof mijn treble t.o.v. mijn middle en bass bijlange niet hetzelfde effect heeft.
666-Damarus-666 zei:Idd, hoe hoger ik met de middle ga, des te platter de sound is. T'is net alsof mijn treble t.o.v. mijn middle en bass bijlange niet hetzelfde effect heeft.
FullMontySmurf zei:Zeker je mid niet te laag draaien! Klinkt leuk thuis, maar in een badsituatie zakt je geluid in elkaar als een kaartenhuis.
Wat veel mensen doen om meer edge in hun gitaargeluid te krijgen voor strakke metal palm-mutes, is hun geluid boosten met een boost pedaal. Dit is niet hetzelfde als een distortion pedaal zoals een MT-2, want die veranderen je geluid te hard. Een boost pedaal verhoogt het ingangsignaal iets zodat je voorversterker het wat harder te verduren krijgt. Hierdoor gaat hij oversturen, maar op een andere manier dan je je gain gewoon zou opendraaien. Misschien dat dit een poging waard is? Ik deed dit met een Boss SD-1 voor solo's op mijn Marshall DSL100, maar voor ritme vond ik dit pedaal niet zo geschikt omdat het te veel laag wegsnoepte.
Nu speel ik op een Dual Rectifier, en ik weet dat icm met deze versterker TubeScreamer-achtigen erg goed werken. Dingen zoals een Ibanez TS-9, TS-808 (iets beter, veel duurder), Maxon OD-808 enz...
FullMontySmurf zei:Zeker je mid niet te laag draaien! Klinkt leuk thuis, maar in een badsituatie zakt je geluid in elkaar als een kaartenhuis.
Wat veel mensen doen om meer edge in hun gitaargeluid te krijgen voor strakke metal palm-mutes, is hun geluid boosten met een boost pedaal. Dit is niet hetzelfde als een distortion pedaal zoals een MT-2, want die veranderen je geluid te hard. Een boost pedaal verhoogt het ingangsignaal iets zodat je voorversterker het wat harder te verduren krijgt. Hierdoor gaat hij oversturen, maar op een andere manier dan je je gain gewoon zou opendraaien. Misschien dat dit een poging waard is?