FatFish
Legacy Member
Ok nie voor niks, ma zo een vox AD heeft nog niet eens lampen in de eindtrap steken? Wat is het nut dan van een wattage regelaar? Tis niet alsof je lampen hebt die je tot overdrive kan pushen dan... I'm confused.
Wat je NOOIT mag doen(bij een lampen versterker toch niet) is je versterker aanzetten zonder dat je er speakers op aan hebt gesloten, dan kunnen de lampen hun energie niet kwijt en dan... gewoon niet laten gebeuren.
Maar tis een combo amp dus daar zulde wel geen probleem bij hebben. Voor de rest, draai maar aan de knoppen kan geen kwaad.
Wat je NOOIT mag doen(bij een lampen versterker toch niet) is je versterker aanzetten zonder dat je er speakers op aan hebt gesloten, dan kunnen de lampen hun energie niet kwijt en dan... gewoon niet laten gebeuren.

Maar tis een combo amp dus daar zulde wel geen probleem bij hebben. Voor de rest, draai maar aan de knoppen kan geen kwaad.
