Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fredje zei:ik heb is snel een mini bass riffje gecreerd uit de eerste figuur van D Major
RapidShare: Easy Filehosting
Het begin wel pas vanaf de 6e second te spelen en het is heel stil opgenomen.
hope you like it![]()
...Da ligt voor iedereen anders...)
... heb is ne keer reaper installed en audio laten redirecten naar de pod ... en dan overdubben ... en resultaat is da door de latency mijn overdub gelijk een delay van mijn vorige track klinkt 

Nog iemand met smaakBongZrGooD zei:Bwa, waarom niet? Nog eens een jammeke doen lijkt me wel ok. Ben binnenkort wel een weekje varen in Bretagne... Iemand die zich geroepen voelt om het te organiseren?
Groetjes,
BongZ
zit in April ook een weekje in Bretagne!DaGothicOne zei:Hello.
Ik heb mij gisteren een Fender Squier starterspakket gekocht (Key Music - Kasteellaan Gent) omdat ik altijd al graag elektrische gitaar wou leren spelen. Is hier toevallig iemand van jullie die ooit ook begonnen is met zo'n gitaar/startpakket?
Ik heb gewoon enkele vraagjes ivm hoe je het beste begint met het leren.
In het startpakket zat een DVD voor beginners.
Of ben ik beter af met gewoon online wat rond te neuzen en hier en daar wat dingen op te pikken? Ik heb net een handige site gevonden: justinguitar.com
...
Alvast bedankt,
Fallen One.

Ik wil da wel proberen. Kmoet dan wel weten hoeveel man meedoet en welke backingtrack er wordt gekozen. Ik kan da wel cutten en pasten zodat iedereen zijn bars heeft om over te soleren. Dan loopt het niet in het honderd.BongZrGooD zei:Bwa, waarom niet? Nog eens een jammeke doen lijkt me wel ok. Ben binnenkort wel een weekje varen in Bretagne... Iemand die zich geroepen voelt om het te organiseren?
Groetjes,
BongZ
) DaGothicOne zei:Bedankt voor dat advies, als er nog mensen zijn die zaken kunnen aanraden, let me know pls
Fallen One.

Sick` zei:Boeken van Troy Stetina! Echt een aanrader! Persoonlijk vind ik Rock House DVD's redelijk saai, heb er 3 van en ben er eigenlijk niet zo tevreden over, maar dat zal van persoon tot persoon afhangen zeker?![]()