Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ronnie86

Legacy Member
ik neem op met een edirol usb paneelke...nice&easy :)(check op mijn profiel voor fotoke)

Sick`

Legacy Member
Even wat bevindingen van 3 pedaaltjes kwijt waarvan ik toch wel onder de indruk ben.

Artec SE-EQ8:

Enkel kunnen testen voor mijn cube (bij gebrek aan kabels die al verhuisd zijn en daar in een doos steken). Zelfs voor de cube is dat heel effectief voor het geluid strakker te maken, meer te laten brullen, en de andere rommel dat je niet wil er uit te halen! Een eventueel nadeel, wat op zich toch ook wel leuk als effect is, is dat je distortion krijgt als je de midden frequenties tot het uiterste boost (ok, ik speel dan wel ook met duncan distortions die al veel output en veel mids hebben ;)) .. maar het is wel een aangename distortion zoals die van mijn boost pedaaltje die voorzien is van een germanium transistor en absoluut geen hiss! Dus ik vind dit wel leuk op zich :) (pedal is heel deftig gemaakt kwa constructie btw).

Danelectro Cool Cat Fuzz & Danelectro Cool Cat Chorus:

Spijtig dat deze niet voor mij is, maar een zeer degelijke constructie en zeer goede sound vind ik! Geen goedkope geluiden er tussen ofzo en de chorus kan heel warm en diep. Het LEDje is wel oogverblindend, wat ik echter een nadeel vind om te tweaken ;) Maar kwa sound en constructie, en zeker voor die prijs, ben ik echt wel onder de indruk ... die komen op mijn wishlist te staan :D Ge krijgt er uiteraard een custom Danelectro classic looking batterie bij ;)

Misschien andere mensen dat ook hun mening eens kwijt willen over wat pedaaltjes dat ze bezitten? :)

Kheb het ooit eens over een Damage Control Solid Metal pedaal gehad btw ... dure pedaal maar elke euro waard ... ondanks ik hem in de UK ni deftig had kunnen testen heb ik hem toch besteld en ben er echt heel tevreden van! Spijtig da em al verhuisd is en ikzelf nog ni :( Dien Demonizer van die manne steekt ook nog altijd mijn ogen uit :s

Ronnie86

Legacy Member
check profiel voor mijn gear(waaronder de pedaalkes :) )

heb hier ook nog een 150 watt ibanez combo en die distortion die daar opstaat vinnek wel goed...de beste die ik al gehoord heb die std op ne amp staat(voor metal te spele dan toch :)

Defees

Legacy Member
Punkrock zei:
check profiel voor mijn gear(waaronder de pedaalkes :) )

heb hier ook nog een 150 watt ibanez combo en die distortion die daar opstaat vinnek wel goed...de beste die ik al gehoord heb die std op ne amp staat(voor metal te spele dan toch :)

tot ge mijnen laboga hoort :cool:

Fonskuh

Legacy Member
Ik ben mss van plan om mijn starterset te verkopen wegens tijdsgebrek. Heeft er iemand een goede site of forum waar ik het te koop kan zetten?

Ronnie86

Legacy Member
wrm niet ...9lives :D

heb ier al vanalles te koop gezien... lees ff de buy and sell topic...

Ronnie86

Legacy Member
idd beginnerspakketen...bweik :)
is zoals de naam zegt...goe voor iemand die pas begint,iemand die het wil proberen en niet al te veel geld wil verkwisten...

ma voor andere (oa mijzelve) is het gewoon ,not sufficient :)
om maar in sommige gevallen zelfs het woord BROL in de mond te nemen ...

right :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan