Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MINDROT zei:country beginnen spelen en deathcore skippen!
) .. maar het is wel een aangename distortion zoals die van mijn boost pedaaltje die voorzien is van een germanium transistor en absoluut geen hiss! Dus ik vind dit wel leuk op zich
(pedal is heel deftig gemaakt kwa constructie btw).
Maar kwa sound en constructie, en zeker voor die prijs, ben ik echt wel onder de indruk ... die komen op mijn wishlist te staan
Ge krijgt er uiteraard een custom Danelectro classic looking batterie bij 

Dien Demonizer van die manne steekt ook nog altijd mijn ogen uit 
belvedere86 zei:kben ier al heeltijd dit aant spelen op mijn akoestische
YouTube - Chris Brown - With You (acoustic) on iTunes
wel ni direct mijn genre, maar al die nummers van die gast vind ik toch wel zalig gedaan ze. zalige stem ook![]()
Punkrock zei:check profiel voor mijn gear(waaronder de pedaalkes)
heb hier ook nog een 150 watt ibanez combo en die distortion die daar opstaat vinnek wel goed...de beste die ik al gehoord heb die std op ne amp staat(voor metal te spele dan toch![]()

*DeFees* zei:tot ge mijnen laboga hoort![]()
nen head offcourse -_-"Punkrock zei:is da ne combo? en laboga is wel vet ...

*DeFees* zei:als ge zie naar mijn signature is da een domme vraag Punk...


Punkrock zei:wrm niet ...9lives
heb ier al vanalles te koop gezien... lees ff de buy and sell topic...

Sick` zei:Omdat hier enkel mensen zonder geld zitten![]()


