Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freakykiller zei:Als jullie "jammen" op een backingtrack is dat dan gewoon op een of andere toonladder ?
*DeFees* zei:is't een mythe, of is't waar dat die op lage volume er niet al te veel van bakt kwa distortion/heavy bottom?

*DeFees* zei:is't een mythe, of is't waar dat die op lage volume er niet al te veel van bakt kwa distortion/heavy bottom?


ietsjes juister stemmenSick` zei:Misschien effe bij vermelden dat ik de vibe ook in de resonantie van de gitaar voel, stelt me toch al gerust da er niks me de pickups/wiring/batterie is.

de jerre zei:ietsjes juister stemmen![]()


tgoh, ik bedoel dan eerder tegenover mekaar iets juister stemmen. pak dat powerchord op de 3e fret eens en draai een beetje met uw stemsleutels, ge zult het rap genoeg horen ^^Sick` zei:Mah die staat volgens mijn Korg tuner 100% juist?
Dan zou ik eerder denken da de frets tussen de open positie en de 12de fret schots en scheef staan?![]()
de jerre zei:tgoh, ik bedoel dan eerder tegenover mekaar iets juister stemmen. pak dat powerchord op de 3e fret eens en draai een beetje met uw stemsleutels, ge zult het rap genoeg horen ^^
Zal het dan ook eens met 1 snaar testen, dom dak daar nog ni aan gedacht heb 
Sick` zei:Mah die staat volgens mijn Korg tuner 100% juist?![]()

lol, stembakskes zijn wel degelijk juist... en meestal beter dan uw oren... het enige wat stembakskes niet horen is het verschil tussen 2 snaren onderling.redhunter zei:Stembakskes zijn nooit juist....
kunt misschien wel stembakske gebruike om in de buurt te kome als er aan u ore iet mankeert
Ma altijd op gehoor stemme...![]()