Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh?*DeFees* zei:als ge u E snaar (0;052 )in een G stemt, klinkt die het zelfde als u normale g snaar voor u stem bakske, maar ze is wel dikker![]()
*DeFees* zei:als ge u E snaar (0;052 )in een G stemt, klinkt die het zelfde als u normale g snaar voor u stem bakske, maar ze is wel dikker![]()
Mijn vorige postfreakykiller zei:Hja maar als ge iedere snaar juist stemt in de basisvorm aleja EBGDAE dan zou ik niet weten hou mijn snaren onderling niet juist gestemd kunnen zijn

freakykiller zei:Hja maar als ge iedere snaar juist stemt in de basisvorm aleja EBGDAE dan zou ik niet weten hou mijn snaren onderling niet juist gestemd kunnen zijn


)
)
Een oor is ook nog altijd een zeer onnauwkeurig meetinstrument, net zoals het oog, een duim en god weet ik nog welk lichaamsdeel ge als meetinstrument wil hanteren
... of mijn stembakske van 15 euro juist meet is iets anders, en dan kan het inderdaad goed zijn dat het oor een beter meetinstrument is
You get what you pay for zeker 
Sick` zei:Zeg, ik heb nu ni elk detail gelezen, maar bij mijn weten heeft elke noot een bepaalde frequentie en is er niets dat de juistheid beter kan meten dan een stuk electronica indien deze dan ook deftig vervaardigd is EN JUIST MEETEen oor is ook nog altijd een zeer onnauwkeurig meetinstrument, net zoals het oog, een duim en god weet ik nog welk lichaamsdeel ge als meetinstrument wil hanteren
... of mijn stembakske van 15 euro juist meet is iets anders, en dan kan het inderdaad goed zijn dat het oor een beter meetinstrument is
You get what you pay for zeker
![]()


b0red zei:De uitleg van redhunter + dit artikel = allesomvattend
...redhunter zei:Juist is hier gebruikt als juist op mekaar afgestemt
En als uw stuk electronica toch zo juist is..
Zet een van uw snaren dan is 'perfect' gestemd volgens dat machien...en pak dan dezelfde noot 1 octaaf hoger (op dezelfde snaar natuurlijk)...misschein dat ge et dan bergrijpt![]()
En als dan uw noot 12 frets verder nimeer juist is, dan is de intonatie verkeerd, of sta uw fretwerk even scheeft gelijk de Guy zijn tanden 
redhunter zei:merci voor extra uitleg...
nogal moeilijk te verwoorden op forum ...


*DeFees* zei:is' niet EADGBE ?
? ik onthou ze nu gewoon eenmaal van de dunste naar de dikste.freakykiller zei:Gebeseft toch dat ge nu gewoon het gene wat ik zei in omgekeerde volgorde hebt genoteerd? ik onthou ze nu gewoon eenmaal van de dunste naar de dikste.
TsD zei:Verbeter me waar ik de mist inga, maar ik denk dat het dit is dat Redhunter eigl bedoelt?


Sick` zei:of sta uw fretwerk even scheeft gelijk de Guy zijn tanden![]()
...ma denk dat je dit al doorhebt door post van TsD
)