Thin Liz
Legacy Member
Gromme zei:Hij staat er tussen...
D*mn, dan heb ik erover gezien. Een tijdje terug stond die er nog niet tussen, maar sinds dat het nummer in de afrekening staat hebben er zich blijkbaar een paar op toegespitst

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gromme zei:Hij staat er tussen...

Gromme zei:Hij staat er tussen...
Eerst nog wat gewoon oefenen want het is weer even geleden. Zien of ik m'n gitaar nog te goed kan afstemmen.
Ik zou graag les volgen. Ben zelf van Rijkevorsel. Iemand enig idee waar ik daarvoor hier in de buurt best terecht kan?
Gromme zei:Waarschijnlijk, zowat m'n favoriet nummer van hen ook.
Gromme zei:Ha sir, jij bent ook van 2310.
Is het de moeite, de gouden toets?

Gromme zei:Waar woon je ong. dan? Do not be afraid for I am not a killer.
T'zou grappig zijn dat er een mede9liver dicht in de buurt woont.
Mja, ik moet zelf helemaal terug van 0 beginnen. Maar ik ben iemand die structuur nodig heeft dus iemand die er een oog op heeft en wat kan leiden.

Gromme zei:Waar die getunede auto's altijd staan? Tegenover die school?
Ik woon in de Otterdaelstraat. Zijstraat van de hoogstraatsesteenweg dus.
ik woon nog een beetje verder op de baan richting hoogstraten, nog nooit een bmw e30 daar zien staan? is de mijne nl(momenteel wel perto maar vanaf volgende week zal er terug een staan
)Gromme zei:@ Sir. Jij geeft per toeval geen lessen?![]()
heb veel fancy gear staan maar daar blijft het bij, te lang vast gezeten bij hetzelfde genre en ik neem aan dat het niet direct je bedoeling is alles van slayer of iron maiden te leren spelen 
sir oinksalot zei:zo'n geweldige gitarist ben ik ook niet hoorheb veel fancy gear staan maar daar blijft het bij, te lang vast gezeten bij hetzelfde genre en ik neem aan dat het niet direct je bedoeling is alles van slayer of iron maiden te leren spelen
![]()