Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thin Liz

Legacy Member
Gromme zei:
Hij staat er tussen...

D*mn, dan heb ik erover gezien. Een tijdje terug stond die er nog niet tussen, maar sinds dat het nummer in de afrekening staat hebben er zich blijkbaar een paar op toegespitst :)

sir oinksalot

Legacy Member
Gromme zei:
Hij staat er tussen...

Eerst nog wat gewoon oefenen want het is weer even geleden. Zien of ik m'n gitaar nog te goed kan afstemmen. :p

Ik zou graag les volgen. Ben zelf van Rijkevorsel. Iemand enig idee waar ik daarvoor hier in de buurt best terecht kan?

gouden toets in hoogstraten

Gromme

Legacy Member
Dat zou ik ook willen zeggen maar tegenwoordig moet je op je woorden letten anders ben je ze te veel aan't ophemelen.

De eerste gitaar is knap.

sir oinksalot

Legacy Member
Gromme zei:
Ha sir, jij bent ook van 2310. :-)

Is het de moeite, de gouden toets?

voor men gitaar materiaal enzo ga ik altijd naar daar, pas daar ook nog men nieuwe telecaster gekocht (die overigs goddelijk is!) aan een goedkopere prijs dan dat ik hem bij den duits zou gaan halen, ik heb zelf nooit lessen gevolgd maar heb er toch al positieve reacties van gehoord

en idd 2310 represent ;)

Gromme

Legacy Member
Waar woon je ong. dan? Do not be afraid for I am not a killer.
T'zou grappig zijn dat er een mede9liver dicht in de buurt woont.

Mja, ik moet zelf helemaal terug van 0 beginnen. Maar ik ben iemand die structuur nodig heeft dus iemand die er een oog op heeft en wat kan leiden.

sir oinksalot

Legacy Member
Gromme zei:
Waar woon je ong. dan? Do not be afraid for I am not a killer.
T'zou grappig zijn dat er een mede9liver dicht in de buurt woont.

Mja, ik moet zelf helemaal terug van 0 beginnen. Maar ik ben iemand die structuur nodig heeft dus iemand die er een oog op heeft en wat kan leiden.

op de hoogstraatsesteenweg, redelijk dicht tegen de kerk ;)

Gromme

Legacy Member
Waar die getunede auto's altijd staan? Tegenover die school?

Ik woon in de Otterdaelstraat. Zijstraat van de hoogstraatsesteenweg dus.

sir oinksalot

Legacy Member
Gromme zei:
Waar die getunede auto's altijd staan? Tegenover die school?

Ik woon in de Otterdaelstraat. Zijstraat van de hoogstraatsesteenweg dus.

dan woon ik wel heel dicht tegen u ;) ik woon nog een beetje verder op de baan richting hoogstraten, nog nooit een bmw e30 daar zien staan? is de mijne nl(momenteel wel perto maar vanaf volgende week zal er terug een staan ;))

Gromme

Legacy Member
Nee nog niet op gelet eigenlijk. :-)

Als je een groen Fiat Uno'ke voorbij ziet tuffen dat ben ik dan. :-)

Gromme

Legacy Member
Het begint al goed..
Ik gebruik de verkeerde kabel (was kapot) waardoor het signaal niet goed doorkwam, en ik dacht dat ik mijn gitaar dus niet goed aan't stemmen was.
Een snaar is gesprongen.

Maar heb dan maar met de overige mijn vingeroefeningen gedaan tot mijn pols het bijna heeft opgegeven alsook mijn vingers.

Pariah

Legacy Member
say goodnight van bfmv klinkt wel vet akoestisch in C alhoewel ik nie direct ne bfmv fan ben

sir oinksalot

Legacy Member
Gromme zei:
@ Sir. Jij geeft per toeval geen lessen? :-)

zo'n geweldige gitarist ben ik ook niet hoor ;) heb veel fancy gear staan maar daar blijft het bij, te lang vast gezeten bij hetzelfde genre en ik neem aan dat het niet direct je bedoeling is alles van slayer of iron maiden te leren spelen ;)

Defees

Legacy Member
sir oinksalot zei:
zo'n geweldige gitarist ben ik ook niet hoor ;) heb veel fancy gear staan maar daar blijft het bij, te lang vast gezeten bij hetzelfde genre en ik neem aan dat het niet direct je bedoeling is alles van slayer of iron maiden te leren spelen ;)

slaayyeeeeerrrrr

Pariah

Legacy Member
kent iemand nog wa goeie akoestische nummers in dgcfad of cgcfad?

kheb al paar van bullet for my valentine, soad (roulette) en da ist zo....

exit van caliban is ook denk ik in C maar kvind gn tabs :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan