Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
belvedere86 zei:iemand ervaring met een ENGL screamer? ben van plan om mijn peavey bandit 112 te vervangen door een ENGL of ne mesa boogie mark III
iemand al op 1 van beide gespeeld?
*DeFees* zei:Ik vind dat elke gitaar een handvat moet hebben. Is zo veel meer ergonomischer en oogt naar mijn mening vrij mooi
http://images.miretail.com/products/optionRegular/Ibanez/534445_Xjpg.jpg
hoe kunde dat nu weerstaan![]()

(een handvat neem je beter vast den bv een nek)