Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TTC zei:Ja ik heb vroeger op men squier hem is zo vast gedraait dat hij afbrak, maarja, squier...( want zo bepaald sterk was ik niet op 14 jarige leeftijd)


*DeFees* zei:veel signature overpriced gitaren met 1 pick up en 1 knop hebben geen toneknop hé ^^

BongZrGooD zei:Mijn Ibanez heeft geen toneknop... Ze heeft wel 2 pickups, maar geen overpriced handvat...
Groetjes,
BongZ


*DeFees* zei:Ik vind dat elke gitaar een handvat moet hebben. Is zo veel meer ergonomischer en oogt naar mijn mening vrij mooi![]()

TsD zei:Hij had verder moeten gaan in dat ontwerp, en er een koffergitaar van maken, hoe cool zou dat niet zijn!![]()
