Defees
Legacy Member
jimbojohn zei:kweenie of yamaha geschikt is, persoonlijk ken ik ze nie echt ma kennissen raadden het me steeds af, zelfs mensen die bij yamaha werken..
Ben ik het dan weer mee oneens.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jimbojohn zei:kweenie of yamaha geschikt is, persoonlijk ken ik ze nie echt ma kennissen raadden het me steeds af, zelfs mensen die bij yamaha werken..
TsD zei:Nochtans veel goede dingen over Yamaha gehoord...
Ahja, misschien zijn die mensen gewoon niet content op hun werk?![]()
da kan ma ik weet wel da die dik betaald wordt daar, kan natuurlijk wel hoor

horsepenisBR zei:jezus wa een bende faggots bij die musicstore
krijgde maar 1 kans om uw order te plaatsen ofwa, als ge een foutje gemaakt hebt en ge herplaatst uw order cancellen ze die gewoon tot ge uw eerste betaalt
en op hun emails antwoorden ze ook nie![]()
Dillyracer zei:Hoe ver mag je zo'n whammy bar er eigelijk indraaien ?
Ik durfde gisteren niet doordraaien omdat ik niets wil forceren![]()
sir oinksalot zei:waarom zou je je whammy bar vast willen draaien? is toch veel handiger als hij wat los zit