Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
jimbojohn zei:
kweenie of yamaha geschikt is, persoonlijk ken ik ze nie echt ma kennissen raadden het me steeds af, zelfs mensen die bij yamaha werken..

Ben ik het dan weer mee oneens.

jimbojohn

Legacy Member
ja kan hoor ma als ik kwaliteitscontroleurs van yamaha belgium hoor zeggen dat ze nooit zelf een yamaha kopen en het u afraden weet ik natuurlijk ook nie wat ik moet denken daarmee dat ik nog zei dat ik het niet wist :)

by the way, zalige steve vai signature :drool::drool:

TsD

Legacy Member
Nochtans veel goede dingen over Yamaha gehoord...

Ahja, misschien zijn die mensen gewoon niet content op hun werk?:p

horsepenisBR

Legacy Member
jezus wa een bende faggots bij die musicstore
krijgde maar 1 kans om uw order te plaatsen ofwa, als ge een foutje gemaakt hebt en ge herplaatst uw order cancellen ze die gewoon tot ge uw eerste betaalt :sop:
en op hun emails antwoorden ze ook nie :eek:

Scissor

Legacy Member
Hey,

ben me van plan om binnekort 's nieuwe Fender Twin-reverb aan te schaffen. 'k Weet enkel dat er enorm veel verschillende versies van uit zijn. Iemand die mij beetje hierover kan inlichten? En mensen nog ervaringen of bedenkingen bij deze aankoop?

mvg
__________________

jimbojohn

Legacy Member
TsD zei:
Nochtans veel goede dingen over Yamaha gehoord...

Ahja, misschien zijn die mensen gewoon niet content op hun werk?:p

hahaha :D da kan ma ik weet wel da die dik betaald wordt daar, kan natuurlijk wel hoor


die hierbove blijft ma vrage ocharme :)
sorry ik weet niks van fender versterkers, alleen dat ze er goed uitzien :p

BongZrGooD

Legacy Member
horsepenisBR zei:
jezus wa een bende faggots bij die musicstore
krijgde maar 1 kans om uw order te plaatsen ofwa, als ge een foutje gemaakt hebt en ge herplaatst uw order cancellen ze die gewoon tot ge uw eerste betaalt :sop:
en op hun emails antwoorden ze ook nie :eek:

Tja, je kan het ook op een andere manier bekijken... Jij hebt de fout gemaakt, waar zij niets aan kunnen doen. Misschien moet je nog wat wachten, je bent waarschijnlijk ook niet de enige klant van hen...
Hoeveel tijd is er verstreken tussen je foute order, de email die je verzonden hebt en je post hier?

Ik vraag dit alleen omdat ik in het verleden al heel wat besteld heb en nog nooit één probleem heb gehad, ook niet met antwoorden op emails. Al duurde het soms wel iets meer dan een week.

Groetjes,
BongZ

Defees

Legacy Member
Je moet je niet blind staren op Fender amps, voor die prijs kan je al een FAD (belgian made) krijgen denk ik :)

Defees

Legacy Member
Neen, maar je betaald wel deels voor het merk hé :) ze zullen niet slecht zijn, maar betaal je niet ietsje te veel?

jimbojohn

Legacy Member
ja kheb ook nog geen probleem gehad met musicstore, ik hou van hun, wie is al effectief daar geweest?

jimbojohn

Legacy Member
zalig, ok hoe zit het nu met het wegenvignet daar? tis ongeveer een jaartje geleden dak nog ben geweest en naart schijnt kijke ze daar nogal straf op tegenwoordig

Sick`

Legacy Member
Heb ook nog nooit een *echt* prob gehad met musicstore ... hoewel ze inderdaad zeer traag reageren als er een probleem met uw levering blijkt te zijn (broer zijn gitaar riem was niet bij zijn gitaar bijgeleverd). Aan den andere kant, bij Thomann zijn ze echt heel snel, maar pas op voor de default shipping! Als ge iets besteld waar ge liever geen vorlift laat inrijden, vraag dan om het met UPS ipv DHL te shippen, ik ben ZEER ONTEVREDEN over DHL!!! Ook over de manier van levering ... onbewaakt tegen de garagepoort in de regen achterlaten of gewoon aan de achtereur komen zonder te bellen ...

Anoniem04

Legacy Member
Hoe ver mag je zo'n whammy bar er eigelijk indraaien ? :lol:

Ik durfde gisteren niet doordraaien omdat ik niets wil forceren :unsure:

Defees

Legacy Member
Dillyracer zei:
Hoe ver mag je zo'n whammy bar er eigelijk indraaien ? :lol:

Ik durfde gisteren niet doordraaien omdat ik niets wil forceren :unsure:

das gelijk een schroef hé

sir oinksalot

Legacy Member
waarom zou je je whammy bar vast willen draaien? is toch veel handiger als hij wat los zit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan