Stabby zei:
Keymusic is steeds de goedkoopste hoor. Je zegt in welke winkel de prijs in België het laagst is, zij zoeken het op en je hebt hem voor die prijs
Mijn ervaring met de KeyMusic (in roeselare dan wel) is dat ze dit misschien wel zouden doen, maar dat ge dan een paar weken zou moeten wachten... En eerlijk gezegd ga'k niet voor meer dan snaren naar de KeyMusic, en dan uitzondelijk als'k ze echt nodig heb en geen andere winkel open is. De alla breve is idd goedkoper voor snaren... ik weet niet hoe't nu zit met de prijs van de KeyMusic op dit moment, maar ik heb nog geweten dat'k voor een setje ErnieBall Regular Slinky 010's, 13€ heb moeten neerleggen... wat'k wel teveel geld vind voor een setje. Ook heb'k de verkopers al vaak dikke zever weten aansmeren tegen kleine gastjes die met hun vader eens passeren om hun eerste gitaar te kopen... OK, het zijn verkopers, maar in kleinere winkels kom je dit (naar mijn mening toch) bijna nooit tegen.
SOIT, de KeyMusic, ik ben er gewoon niet aan, whatever!
@al die filmpkes: ben ik nu echt de enige die daar geen fan van is? Idem met al die shredvideo's op youtube? Ok, het zijn wel stuk voor stuk goede muzikanten (en zeker beter dan ik) en ik luister ook vaak naar metal, maar dezer dagen is er toch zo'n overkill aan "shredders"... alsof je pas een goede gitarist bent als je kan shredden?