Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skoran zei:Ik speel heel veel blackmetal maar hierdoor krijg ik blaren op mijn duim (van constant over de snaren te glijden), zijn er nog mensen met dit probleem die hier een oplossing voor hebben
?
dingen met je duim nemen op je nek ?Skoran zei:Waarmee ik aansla (ik speel dus bijna constant met alternate picking, de zijkant van mn duim waarmee ik mn plectum vasthoud glijdt constant over mn snaren)
Hoe zou ik een blaar op mn linkerhand kunnen krijgen?

Skoran zei:Hoe zou ik een blaar op mn linkerhand kunnen krijgen?


.
.Manuvdv zei:4 à 5 fretten? Bv. A Mineur Pentatonisch begeeft zich toch verder dan 4 fretten hé. Niet 1 laddertje leren, maar direct de hele zooi! Dat was toch waartoe mijn leraar mij verplichtte. En als je die al volledig kent en je dus de hele hals kunt afgaan, kom je al in combinatie met wat feeling al héél ver (en laat ik die feeling nu net ontbreken, net als ervaring en oefening).
Er staat nochtans duidelijk in hun voorwaarden dat beschadigde goederen teruggenomen worden en je je geld terugkrijgt. Je moet wel aantonen dat ook de verpakking beschadigd was, en je moet er effectief naar vragen. Dus niet naar een schikking vragen, maar gewoon geld terug. Natuurlijk ga je nergens anders voor dat geld een cab vinden, en bij Soundslive zelf zijn ze out of stockMINDROT zei:Dat filmke is wel cool, heel deftig gespeeld... respect voor mensen die op zo'n manier klassieke gitaar bespelen, ikzelf heb er niet genoeg geduld voor om het te leren.
Om nog maar eens over m'n cab te beginnen... de service bij soundslive.co.uk begint mij serieus mijn kl*ten uit te hangen! Ik had ze gemailed met de vraag of er iets van schikking kon getroffen worden ivm mijn cabinet, als dat niet het geval was zou'k die liever terugsturen. Na 3 mails die'k zelf uit eigen initiatief moest zenden (met een duidelijk antwoord dat ZIJ mij terug gingen contacteren) heb'k nu eindelijk een antwoord... ze willen mij £50 pond "cadeau" doen bij de volgende aankoop... djeezes, 50 pond, daar kan'k mijn cab niet eens van laten herstellen... benieuwd hoe ze reageren op m'n mail dat'k hem dan liever terugstuur... Argh!!

Oeps... Mijn "advies" zorgt al meteen voor een hoop stress...MINDROT zei:Dat filmke is wel cool, heel deftig gespeeld... respect voor mensen die op zo'n manier klassieke gitaar bespelen, ikzelf heb er niet genoeg geduld voor om het te leren.
Om nog maar eens over m'n cab te beginnen... de service bij soundslive.co.uk begint mij serieus mijn kl*ten uit te hangen! Ik had ze gemailed met de vraag of er iets van schikking kon getroffen worden ivm mijn cabinet, als dat niet het geval was zou'k die liever terugsturen. Na 3 mails die'k zelf uit eigen initiatief moest zenden (met een duidelijk antwoord dat ZIJ mij terug gingen contacteren) heb'k nu eindelijk een antwoord... ze willen mij £50 pond "cadeau" doen bij de volgende aankoop... djeezes, 50 pond, daar kan'k mijn cab niet eens van laten herstellen... benieuwd hoe ze reageren op m'n mail dat'k hem dan liever terugstuur... Argh!!
Toch gek hoe het kan gaan van "de beschadiging maakt mij eigenlijk niet veel uit" naar "NIET GENOEG!!!"... BongZrGooD zei:Oeps... Mijn "advies" zorgt al meteen voor een hoop stress...Toch gek hoe het kan gaan van "de beschadiging maakt mij eigenlijk niet veel uit" naar "NIET GENOEG!!!"...
Je bent in je recht, maar je kwaadmaken gaat geen bal uithalen.
BongZrGooD zei:Je kan eisen dat ze je cab vervangen, en zij kunnen dat laten aanslepen, daar moeten ze zelfs niet al te kwaadwillig voor zijn...
Je kan je geld terug eisen, maar wat zijn de voorwaarden daaromtrent? Betalen zij de retourkosten, of worden die van de aankoop getrokken? Is er een gradatie in beschadiging die de voorwaarden kan bepalen?

MINDROT zei:maar een nieuwe auto koopt met ook niet met deuken in hé!![]()
en elke firmware update is er wel iets anders scheef 
Skoran zei:Waarmee ik aansla (ik speel dus bijna constant met alternate picking, de zijkant van mn duim waarmee ik mn plectum vasthoud glijdt constant over mn snaren)
Hoe zou ik een blaar op mn linkerhand kunnen krijgen?
?therapy? zei:Euh...
Dat zijn toch gewoon de snaren omdraaien?
Toen ik nog gitaar speelde heeft die verkoper die snaren omgedraaid omdat ik links ben![]()
