Sick`
Legacy Member
Ja, ik heb ook een bas deels gekocht en gekregen, en das allesbehalve simpel ;')
Wel eens leuk om wat ritme te spelen, maar vooral dat fingerpicking zit mij toch wel zeer scheef
.. maar ook met gitaar moete geduld hebben, weten wa ge wilt spelen, en u daar op focussen, en vooral int begin even doorzettingsvermogen hebben.
Wel eens leuk om wat ritme te spelen, maar vooral dat fingerpicking zit mij toch wel zeer scheef
.. maar ook met gitaar moete geduld hebben, weten wa ge wilt spelen, en u daar op focussen, en vooral int begin even doorzettingsvermogen hebben.

commentaar altijd welkom ^^
, pc zegt dat ik Quicktime Pro nodig heb
)