Defees
Legacy Member
Ik heb genoeg ervaring met ze af te stellen, vroeger is die brug er zelf uitgesprongen met het vervangen van de snaren, dus ik kan mij wel uit de slag trekken met het afstellen/plaatsen van een floyd
. 'T geen wat "de eerste keer" zou kunnen zijn is het solderen van de aarding. maar langs de andere kant kan ik dat stuk behouden van de licensed floyd, of ik laat dat gebeuren tijdens mijn verdere plannen.
Verder krijgt de DK2 ook nog een nieuwe paint job door Kristof Braeckman.
Ik raam de kosten op 250 euro voor de nieuwe see through bordeaux lak (incl. man-uren), 240 op de OFR, eventueel een nieuwe bridge pup 130 (incl plaatsen), en gouden hardware +- 10 euro.
Ik denk dat ik toekom met 650 euro voor het Jackson-project goedkoper dan een nieuwe gitaar kopen met de zelfde specificaties incl. de miezerige prijs die je er nu nog voor zou krijgen 2dehands.
Verder heb ik ook nog mijn strat-copy die nog even zijn headstock moet laten uitzagen en het hersolderen van de pups + even snel veranderen van de kam. (om en bij de 50 euro gok ik)
Al bij al een investering van om en bij de 750 euro.
. 'T geen wat "de eerste keer" zou kunnen zijn is het solderen van de aarding. maar langs de andere kant kan ik dat stuk behouden van de licensed floyd, of ik laat dat gebeuren tijdens mijn verdere plannen.Verder krijgt de DK2 ook nog een nieuwe paint job door Kristof Braeckman.
Ik raam de kosten op 250 euro voor de nieuwe see through bordeaux lak (incl. man-uren), 240 op de OFR, eventueel een nieuwe bridge pup 130 (incl plaatsen), en gouden hardware +- 10 euro.
Ik denk dat ik toekom met 650 euro voor het Jackson-project goedkoper dan een nieuwe gitaar kopen met de zelfde specificaties incl. de miezerige prijs die je er nu nog voor zou krijgen 2dehands.
Verder heb ik ook nog mijn strat-copy die nog even zijn headstock moet laten uitzagen en het hersolderen van de pups + even snel veranderen van de kam. (om en bij de 50 euro gok ik)
Al bij al een investering van om en bij de 750 euro.

. Ik heb mijne mex gekocht voor 570(!)€ en had toen rond gekeken en was een goede prijs. En die krassen zijn nergens diep, het zijn krassen die gekomen zijn door hem aan te raken en uit de zak te halen. Ik kan em moeilijk altijd in een vuilzak steken he 

