Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel krullebolEagleEye zei:TOO MUCH PICKUPS!! OMG!!
Nenee, mooie gitaarOp wat voor amp speel je?
hier thuis heb ik maar een simpele setup staan, zo'n epiphone valve junior 5watt amp met een overdrive pedaaltje van boss, verder heb ik nog een marshall jmp-1 staan met als eindtrap een peavey classic 50/50 aangesloten op een marshall 1960 cab maar daar zal de tele nooit op aangesloten wordenjosuwa zei:Ik verkoop een mexicaanse fender strat voor 350€, met gigbagDus als ge interesse hebt. Is een sunburst model ! En is een stuk minder ver dan Engeland en kan niet tegen gehouden worden door douane.
Iemand die hiermee raad weet?
icedbeverage zei:mja kweetnie is wel veel voor een 2dehands...en tis dan nog een mexicaanse ook
+ heb eens gekeken op uw 2dehandse ad en er zijn krassen op?
trouwens ge woont in limburg, ik kan niet zo ver gaan...



NSA.Rhinox zei:ik heb advies nodig. Ik ben terug begonnen met gitaar te spelen. Akkoorden enzo lukken nog redelijk, maar ik heb het moeilijk om mijn ritme te houden. Ik speel te traag, en da valt op als ik samen met de muziek speel. Ik heb al een metronoom gebruikt, maar da maakt het gewoonweg erger.Iemand die hiermee raad weet?




Guitar Pro ftw!Sick` zei:Voor iedereen is da een beek anders, maar ik zou zeggen:
- Gooi die metronoom de raam uit, als ik speel hoor ik dat al nimeer en da geeft mij ni bepaald een gevoel voor ritme
- Pak uzelf een prog of een mp3 van een simpele drumloop die gewoon en enkel en alleen op elke beat iet doet ... bass drum + snare fzoiet
- Zet die drums op 80bpm om mee te beginnen
- Op elken beat, zeer belangrijk, me uwe voet op de grond stampen!
- Uw voet de lucht in bewegen exact tussen de 2 beats in!
Das ni simpel in het begin, maar da is het echt wel waard, ge word da sneller gewoon dan ge zou denken ... en me uwe rechtse voet als ge rechtshandig ze
Nuja, das hoe ik het geleerd heb![]()

geen idee, zwijgen en bestellen ? xDicedbeverage zei:https://www.gear4music.com/Guitar-and-Bass/Fender-Standard-Tele-Midnight-WineTinted-Neck/9SK
lol telecaster voor zo weinig? is da wel juist?
icedbeverage zei:hoeveel kost het eigenlijk voor ne standard strat hier in belgië?