Plutus
Legacy Member
Klopt. Maar ik heb ontdekt dat ik via Soundslive de X3 (inclusief verzending) kan krijgen voor 270 ofzo, wat amper de prjis is van een XT hierSick` zei:Waarom zoude een X3 nemen? Als het prijsverschil groot is zou ik een XT van ebay plukken.
Kvinnet zelf een beeke zonde voor het geld dak aan die X3 heb gegeven terwijl ik amper iets gebruik dak ni met een XT zou gekunnen hebben.

(En ja, daar is een XT dan maar 200...)
Gij hebt dus een X3? Is de meerwaarde dan zo miniem?
(en de X3 heeft alle modelpacks die bij de XT zogenaamd 'onmisbaar' zijn?)
.. maar als het zo weinig verschil nog is, dan zou ik ook de X3 nemen (kheb daar 460 euro fzo voor betaald
).


