Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen probleemMINDROT zei:Da's toch persoonlijke smaak? Koopt wat gij graag ziet
@Manuvdv: thanx voor de info & de link, het zal me in ieder geval wat geld schelen, zal dezer dagen eens kijken om m'n cab te bestellen op soundslive!
. Lees wel die 2 topics op Offstage ook eens door, staan wat ervaringen (ook over de betaling) met Soundslive. Al bij al allemaal positief, zul je bij de bestelling zelf ook wel ondervinden.Manuvdv zei:Geen probleem. Lees wel die 2 topics op Offstage ook eens door, staan wat ervaringen (ook over de betaling) met Soundslive. Al bij al allemaal positief, zul je bij de bestelling zelf ook wel ondervinden.
*DeFees* zei:bij bij les pauls moet je wel eerst er 4 vast hebben voor 1 perfect aanvoelt/klinkt naar je smaak, die zijn allemaal anders![]()
ad:
). Als ik een POD kies zal het bljkbaar wel de XT moeten worden, de kleinere versies hebben geen USB-out... En das wel altijd handig om te recorden hé, maar een XT is direct veel duurder dan een Toneport.Jazeker, dan doet die dienst als preamp he, zitten zelfs correcties op afhankelijk op wat je speelt, combo front, combo poweramp, stack front, stack poweramp, ... kan ook rechtstreeks in de PA.Manuvdv zei:Shiiiiit... De GBP heeft vannacht nog maar eens klappen gekregen, en de Marshall JVM-410H staat nu aan € 767,54. Vergelijk dat met de € 1500+ bij Thomann
Enige probleem is dat je Marshalls voor nieuwjaar moet bestellen, vanaf 2009 worden ze niet meer buiten de UK verzondenad:
Trouwens voor de ervaringsdeskundigen hier op het forum: om te recorden en ook gewoon te spelen (via computer & luidsprekers OF via m'n cube, 't is al gelijk): Line 6 Toneport (GX/UX1/UX2) of een Pod?
Recorden lukt met een Toneport sowieso, dat weet ik (duh). Als ik een POD kies zal het bljkbaar wel de XT moeten worden, de kleinere versies hebben geen USB-out... En das wel altijd handig om te recorden hé, maar een XT is direct veel duurder dan een Toneport.
En kan zo'n POD dan ook voor je amp geplaatst worden, of moet je echt met headphones gaan spelen?
XT heeft zelfs 2 outs, left en rightManuvdv zei:Maar een POD heeft geen USB-out (recording) en AMP out (tussen gitaar en amp zetten)? De XT heeft wel een USB-out, maar ook geen amp-out. Hoe flik je dat dan? Ik heb het gevoel dat ik iets geweldig uit het oog verlies... Komt de laatste tijd wel vaker voor, tussen al dat blokken door.

Had ik ook gezien ja, dacht echter dat dat 1/8" was maar het is wel degelijk 1/4", dankjede jerre zei:XT heeft zelfs 2 outs, left en right![]()
.
same here, maar dan wel met deze: RR24 Rhoads ltd Rev. Inlays Black w/Yellow Bevels - Heavy-GitarenSick` zei:Iemand een idee waarom de Alexi 600 bij Thomann een Blackout heeft en zijn strap-holder op een meer logischere plaats zit als deze dat op The ESP Guitar Company :: 2008 USA Website te zien is?!
Ben bang dat het een oudere of tijdelijke revisie is, kwil die gitaar zo graag, maar kan me ze nu niet veroorloven
ESP LTD ALEXI 600 DUNCAN WH - Belgium International Cyberstore
Original Floyd Rose er in, See-through red finish, gouden hardware en DiMarzio's er in ^^