MINDROT
Legacy Member
*DeFees* zei:ik heb sterke drang om een ESP of Schecter 7string / baritone te kopen... maar ik speel toch altijd in standaard dus probeer kik mij dat zo wijs te maken da'k da allemaal nie nodig heb.
Ik verkoop mijn DK2 nog tot het einde van't jaar... na nieuwjaar ga ik sparen voor een complete customizing door Kristof BraekmanOriginal Floyd Rose er in, See-through red finish, gouden hardware en DiMarzio's er in ^^
Aan welke snelheid koopt/verkoopt gij wel gear?

Original Floyd Rose er in, See-through red finish, gouden hardware en DiMarzio's er in ^^
.
. Dan 4 maand later Laboga Mr. Hector. En dan van de week een Digitech Jamman. Ook nog een Zoom G 7.1 gekocht paar maand geleden.
met wat heb je gerecord?
ad: