Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Donkere_wlok zei:ik meen mij te herinneren dagij nen toneport hebt? das het perfecte excuus om ff binne te springe...
trouwens ik ga er mij wel ene aanschaffe da hebbek al gezegd
. En zijde mij weer vergeten bij den Igor? Donkere_wlok zei:eej da is onterecht het was vandaag geen les. en wlokje is graaf![]()
grijns grijns
gear:bah.... cort x6...mg100hdfx...![]()
dat doet veel hé een andere cabinet.TTC zei:MJah idd, maar ik ken toch een metalcore groepje van hier in de buurt die met MG half stacks spelen , die nog redelijk deftig klinken. ze hebben wel V30 speakers enzo.
TTC zei:Praktisch hetzelfde eh gast,maar alleh dan : "Hey , is da nie het logo van gitaargod Steve Vai?"
Dat je geen zelf geen Carvin amp hebt verbaast me wel een beetje .

en eigenlijk heb ik nog niet direct iets tegengekomen dat me doet denken of ze wel iets anders hebben dat effectief goed klinkt 