Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
ik snap niet dat ge die duuummmm hoort veranderen in diiiiiiiii dat ge dan dom blijft staren naar u stemkaske omdat et "lager" is als E...

(ooit is 3x op de week mijn maat zijn hoge E snaar moeten vervangen)

TTC

Legacy Member
ah lol mjah , maat van mij snapte da int begin ook nie tegoei:p (5 maande terug) , jonge heeft nu Ltd H500 :p

Donkere_wlok

Legacy Member
Het is tijd om nog is iet op te neme me nen backing track da zeggekik ervan

Defees

Legacy Member
De stefan komt hier zelden... en ik zie hem niet instaat om iets op te nemen (gears-gewijs, niet skills gewijs) (tenzij hij nen Toneport koopt zoals ik al eens heb gezegd :evil:)

Donkere_wlok

Legacy Member
ik meen mij te herinneren dagij nen toneport hebt? das het perfecte excuus om ff binne te springe...

trouwens ik ga er mij wel ene aanschaffe da hebbek al gezegd

Defees

Legacy Member
Donkere_wlok zei:
ik meen mij te herinneren dagij nen toneport hebt? das het perfecte excuus om ff binne te springe...

trouwens ik ga er mij wel ene aanschaffe da hebbek al gezegd

Ja, maar wanneer is bij altijd de vraag hé :). En zijde mij weer vergeten bij den Igor?

en Ffs, maak een andere account aan met een iets betere nickname... wlokje ^^

Donkere_wlok

Legacy Member
eej da is onterecht het was vandaag geen les. en wlokje is graaf :-)
grijns grijns

gear:bah.... cort x6...mg100hdfx... :-)

TTC

Legacy Member
jah wete, ik gon gewoon opneme met de line-out van menne cube die ik morge ga hale, zal wel deftig zijn zeker:p

Defees

Legacy Member
Donkere_wlok zei:
eej da is onterecht het was vandaag geen les. en wlokje is graaf :-)
grijns grijns

gear:bah.... cort x6...mg100hdfx... :-)


Ach, zolang ge maar beseft dat uw cort niet al te denderend is (so you've said urself!). Die marshall :^) sommigen mensen hebben issues met MG series. Vooral omdat je 200 euro al alleen betaald voor de naam van Marshall.

TTC

Legacy Member
MJah idd, maar ik ken toch een metalcore groepje van hier in de buurt die met MG half stacks spelen , die nog redelijk deftig klinken. ze hebben wel V30 speakers enzo.

Defees

Legacy Member
TTC zei:
MJah idd, maar ik ken toch een metalcore groepje van hier in de buurt die met MG half stacks spelen , die nog redelijk deftig klinken. ze hebben wel V30 speakers enzo.
dat doet veel hé een andere cabinet.

TTC

Legacy Member
idd, het verschil tussen men zelfgemaakte cabinet met G12T75's en men engl cab met V30's was ook enorm.

Oh btw je ava, is dat niet het logo van Carvin Legacy amps?

Defees

Legacy Member
ketter... dat is het logo van vai... VAAAAAAAAIIIIII (wat ik ook ga laten zetten op een plaats op mijn lichaam... waarschijnlijk de boven arm :))

TTC

Legacy Member
Praktisch hetzelfde eh gast,maar alleh dan : "Hey , is da nie het logo van gitaargod Steve Vai?" :p
Dat je geen zelf geen Carvin amp hebt verbaast me wel een beetje .

Defees

Legacy Member
TTC zei:
Praktisch hetzelfde eh gast,maar alleh dan : "Hey , is da nie het logo van gitaargod Steve Vai?" :p
Dat je geen zelf geen Carvin amp hebt verbaast me wel een beetje .

da's voor de toekomst hé... als ik endorst wordt ... :cool:

En gewoon, deze amp goedkoop kunnen krijgen dus :)

Sick`

Legacy Member
Khoop dat da een grap was, want zo een VAgI... tatoeage vinnek er wel ver over *G* (flauwe mop).

Kheb eigenlijk de indruk da Marshall cabs voor geen meter klinken :oink: en eigenlijk heb ik nog niet direct iets tegengekomen dat me doet denken of ze wel iets anders hebben dat effectief goed klinkt :eek:

Donkere_wlok

Legacy Member
als ik iet tege kom dat goe genoeg klinkt naar men goesting zal ik het laten weten.
als het maar solid rhythm madness aankan ben ik al heel tevreden.
En da van die tattoo zal wel ni waar zijn. Hij wou de warhammer van manowar ook al op zennen arm zetten. En zenne eige naam(gepikt idee van zen vader die wel effectief hee gedaan).
Voorlopig denk ik explorer te checken en mss iets esp afkomstig mss viper?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan